چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رشت: رشت در جمع شهرهای دوستدار کودک/ افتتاح سومین ساعت آفتابی در بوستان ملت

فاطمه شیرزاد شیرزاد با تبریک به دوستداران کودک، گفت: شهر رشت منتخب شهر دوستدار کودک در کنار یازده شهر دیگر قرار گرفت و امیدوارم بتوانیم برنامه‌های جامعی برای کودکان و رعایت حقوق شهروندی آنان داشته باشیم.

به گزارش همای گیلان نقل از دیار میرزا در یکصد و چهل و هفتمین جلسه عادی شورای شهر، فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: امیدوارم روزبه‌روز شاهد شکوفایی شهر رشت به همت مدیران اجرایی، سرمایه‌گذاران و همکاران شورا در فرصت باقی‌مانده از عمر شورای پنجم باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اظهار داشت: با توجه به‌قرار داشتن در دهه کرامت و رسالت کمیسیون فرهنگی از دو روز گذشته بعدازظهرها در سطح پارک‌های محلات سطح شهر رشت شاهد برگزاری مراسم‌هایی فرهنگی و هنری تا روز ولادت حضرت امام رضا (ع) می‌باشیم.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سومین ساعت آفتابی در بوستان ملت شهر رشت، گفت: این بوستان ظرفیت آن را دارد که تبدیل به مکانی مناسب برای نصب ساعت‌های آفتابی شود و امیدوارم تا پایان سال بتوانیم ساعت‌های آفتابی بیشتری در این بوستان نصب نماییم و مکانی مناسب برای پژوهشگران علم نجوم شود.

شیرزاد با تبریک به دوستداران کودک، گفت: شهر رشت منتخب شهر دوستدار کودک در کنار یازده شهر دیگر قرار گرفت و امیدوارم بتوانیم برنامه‌های جامعی برای کودکان و رعایت حقوق شهروندی آنان داشته باشیم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شاهد یکی از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی در شهر رشت بودیم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره از آغاز کار خود برای سازندگی کشور تلاش کرده است و امیدوارم تفاهم‌نامه امروز تبدیل به ‌قرارداد شود و اتفاقات مهم برای شکوفایی شهر رشت رخ بدهد و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رشت که از سال گذشته باقی‌مانده است توسط شهردار رشت در اولویت اجرا و اتمام قرار بگیرد و سرعت کار در عمل نشان داده شود و امیدوارم آقای شهردار به قول‌های خود عمل کنند.

About نسرین عشقی

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …