چاپ مطلب چاپ مطلب

بازداشت پیشکسوت استقلال / حاجیلو را جلوی در خانه اش دستبند زدند

همای گیلان:با شکایت نکونام پیشکسوت استقلال دستگیر شد.

برادر پیشکسوت استقلال توضیحاتی را درباره بازداشت او با شکایت جواد نکونام ارائه کرد.

صبح امروز خبری درباره اصغر حاجیلو منتشر شد مبنی براینکه سرپرست پیشین استقلال به خاطر شکایت جواد نکونام بازداشت شده و هم اکنون در کلانتری بسر می برد.

بازداشت حاجیلو با شکایت نکونام

محسن حاجیلو گزارشگر سیما و البته برادر اصغر حاجیلودرباره جزییات این ماجرا گفت: متاسفانه به خاطر مصاحبه ای که اصغر در زمان سرپرستی استقلال علیه نکونام کرده بود، او شکایت کرده است. بعد از شکایت او برادرم چند بار به دادگاه رفت و پاسخ داد و قاضی به او گفته بود مساله خاصی نیست.
وی ادامه داد: بعدا متوجه شدیم که حکم غیابی برای اصغر گرفته اند و ۴ میلیون تومان جریمه اش کرده اند. این پول را برادرم پرداخت نکرد و من سر فیلمبرداری بودم که اصغر تماس گرفتم وبا ناراحتی تمام گفت از در خانه من را دستبند زدند و برده اند!
محسن حاجیلو همچنین گفت: اصغر و خانواده ما اصلا از این حکم خبر نداشتیم و آنها غیابی حکم گرفته بودند. مگر برادرم جنایتکار است که از در منزل به او دستبند می زنند و به کلانتری می برند. این چه رفتاری است؟ من واقعا متاسف هستم./رکنا

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …