چاپ مطلب چاپ مطلب

در پی کسب عنوان واحد صنفی برترلاهیجان از سوی اداره صمت : مدیرفروشگاههای رفاه گیلان از مدیر فروشگاه سیب لاهیجان تجلیل کرد.

اختصاصی همای گیلان:همه فروشگاههای رفاه درسطح استان صلاحیت دریافت عناوین برتر دستگاههای نظارتی و بازرسی برفروشگاهها را دارند.

به گزارش روابط عمومی ، تبلیغات و برندینگ رفاه گیلان ، میترا عباسی مدیرفروشگاههای رفاه گیلان در مراسمی باحضور مدیران ستادی و فروشگاههای استان از حسن محمدپور مدیر فروشگاه سیب لاهیجان در پی کسب عنوان واحد صنفی برتر شهرستان لاهیجان از سوی رییس اداره صمت این شهرستان تجلیل و قدردانی کرد. وی افزود : باتوجه به برنامه های منظم و دستورالعمل های بسیار مناسب قانونی ، بهداشتی، توزیعی و فروشگاهی تدوین شده از سوی رفاه مرکزی، همه فروشگاههای رفاه درسطح استان با جلب رضایت مشتریان، صلاحیت دریافت عناوین برتراز سوی دستگاههای نظارتی و بازرسی شهرستانهای مختلف را دارند. فروشگاه سیب لاهیجان همچنین ماه گذشته توانسته بود از بین ۵۰۰فروشگاه رفاه سراسر کشور عنوان دوم را از نظر افزایش فروش یک فروشگاه نسل نو و تازه تاسیس را در ۳ ماهه اول سال ۹۹ از آن خود کند. فروشگاههای رفاه گیلان با اجرای سیاست های کلی ستاد رفاه و مدیریت میترا عباسی در ۲ سال گذشته رشد چشمگیری در افتتاح و راه اندازی فروشگاههای جدیدو نسل نو و فرانچایزینگ داشته است و توانسته با اشتغال زایی در بین جوانان منطقه ، تعداد فروشگاههای خود را به ۱۵ فروشگاه در سطح استان برساند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …