چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست فرماندار سیاهکل ؛ جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا شهرستان برگزار شد

همای گیلان:فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و الزام از استفاده از ماسک در سطح ادارات و مراجعین ، از مردم شریف شهرستان خواست همچون گذشته با جامعه پزشکی و مدافعین سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان نهایت همکاری را نمایند و ان شاء الله شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم .

محمود صوفی در ادامه بر ضرورت فعالیت مجدد تولید و توزیع ماسک و روند ضدعفونی کردن اماکن عمومی تاکید کرد و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست مانند گذشته نسبت به آموزش همگانی در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور العمل های صادره اقدام و گزارش عملکرد و درصد موفقیت را به ستاد مقابله با کرونای شهرستان ارائه نمایند.

وی افزود : همه تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای سلامت شهرستان باید بر این باشد که با اطلاع رسانی الزامات اجرای دستورالعمل های بهداشتی ، به ویژه الزام به استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات در آینده نزدیک شاهد ارتقای سلامت عمومی و جلوگیری از اوج گیری دوباره کرونا ویروس باشیم .

فرماندار سیاهکل در ادامه با تاکید بر ممنوعیت برپایی هرگونه مراسم عزاداری و جشن عروسی در سطح شهرستان که به افزایش خطرپذیری شیوع کرونا ویروس منجر خواهد شد از دستگاه های مسئول در سطح شهرستان و دهیاران خواست تا نظارت ویژه و جدی بر اجرای دستورالعمل ها و‌ مصوبه های ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از برگزاری تجمعات به ویژه مراسم های عروسی و عزاداری ها داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …