چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداراملش درمراسم تجلیل از خبرنگاران: علیرغم تشکیل جلسات متعدد ،صورتجلسات فراوان وتشکیل کمیته ها، هنوز مشکل زباله حل نشده است

اختصاصی همای گیلان:مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضورشهرداراملش ،چهار نفر از اعضای شورای شهروجمعی از اصحاب رسانه وخبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم مهندس ناصررنجبرشهردار املش گفت:خبرنگاران یکی از بزرگترین ارکان جامعه می باشند که نقش بی بدیلی در توسعه آن دارند.
وی افزود:با ورود اینجانب به شهراملش به عنوان شهردار،تمام تلاشم این بود تا عملکرد شهرداری را به صورت شفاف در اختیارمردم قرار دهم که با ارائه عملکرد ماهانه ، این امر محقق شد.زیرا هدف این کار، اعتمادسازی وفراهم آوردن رضایت نسبی می باشدواین امر محقق نمی شود مگربا حمایت شما رسانه ها از طریق اطلاع رسانی.
شهردار املش : اطلاعات خبرنگاران درافزایش موفقیت پروژه ها تاثیرگذار است
شهردار املش ادامه داد : با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد مردمی است نظرم این است که درهرمنطقه قبل ازاجرای پروژه ای ،خبرنگاران ما را از نظرات مردم مطلع نمایند چه بسا اطلاعاتشان ازمنطقه در میزان موفقیت پروژه اثرگذار باشد واین حرکت موجب خواهد شد تا اجرای پروژه ها از روند کلیشه ای بیرون آید.

پسماندمهمترین معضل شهرداری املش
مهندس ناصر رنجبر نیاول با بیان این مطلب که یکی از معضلات اساسی شهرداری املش بحث پسماند می باشد ،اظهار داشت : متاسفانه علیرغم تشکیل جلسات متعدد وتشکیل کمیته ها وهمچنین صورتجلسات متعدد ، نتوانسته ایم قدم موثری دراین زمینه برداریم.
خبرنگاران پیگیر تعیین تکلیف زباله های املش باشند
وی اضافه کرد:با اینکه سرانه پسماند ما به حساب شهرداری لنگرود واریز می شود اما هنوز ما نمی دانیم که زباله ما بایدبه کجا هدایت شود لذا ما از خبرنگاران درخواست داریم تا پیگیر این مهم از مسئولین عالیقدر باشند.
شهردار املش اذعان یاد آورشد : متاسفانه به دلیل شکایت محیط زیست از شهرداری، انرژی زیادی از ما صرف پاسخگویی به دادگاه می شودوهر نقطه ای را جهت دفع زباله انتخاب می کنیم به دلیل آلودگی زیست محیطی، با مخالفت محیط زیست مواجه می شویم .
در ادامه هوشنگ نظریان نائب رئیس شورای شهراملش گفت:امیدوارم که کارشناسان امر اطلاع رسانی راهکار بهتری برای امر اطلاع رسانی انتخاب نمایند.
وی افزود:امروزه شهرداری ها با مشکلات عدیده ای مواجه هستنداز یک سو، شرایط نامطلوب اقتصادی واز سوی دیگر عدم حمایت دولت باعث نگرانی بیش از بیش ما شده است .امیدواریم با راهکارهایی در جهت ایجاد درآمد ثابت ، بتوانیم ازمیزان مشکلات شهرداری هابکاهیم.

نائب رئیس شورای شهر املش : هنوزنظرات شوراها را حمل بر دخالت در امورمی دانند
هوشنگ نظریان اضافه کرد:متاسفانه هنوز در جامعه ما به دلیل تفکر انحصاری ، شوراها به رسمیت شناخته نشده اندونظرات ما دخالت در کارهای دیگران محاسبه می شود.
نایب رئیس شورای شهر املش اذعان داشت:ما تمایل داریم در بحث گردشگری ورود کنیم اما این امر مستلزم این است که همه دستگاه های درگیرکمک نمایند.

برخی مدیران املش را انتخاب می کنند تا راحت تر ادامه تحصیل دهند
وی با انتقاد ازانتصاب مدیران غیربومی در این شهرستان ،تصریح کرد:برخی از مدیران ، این شهرستان بی سرصدا را ، برای مدیریت انتخاب می نمایند تا راحت بتوانندادامه تحصیل دهند یابه خواسته های خود برسند.
نظریان ادامه داد:برخی افرادمی خواهند حتی مشکلات کوچک را با شبکه های اجتماعی حل نمایند. در حالی که اگر این مشکلات ، با ما درمیان گذاشته شود ، راحت ترقابل حل می باشد.
وی در زمینه آسفالت کوچه های شهری گفت : آسفالت کوچه هایی که زودترپول پرداخت کرده اند، دراولویت آسفالت قرار داردو مابقی کوچه ها در برنامه بعدی هستند .

کمربندی و آسفالت کوچه ها مهمترین اقدامات سال آخر شورا
نظریان با اعلام این خبر که قطعا وعده های من تبلیغاتی نیست زیرا در دوره آینده شورای شهر املش شرکت نخواهم کرد ،گفت: مهمترین اقدام ما در سال آخر عمر این شورا ،حل مشکل کمربندی وآسفالت کوچه های شهر املش می باشدوتحقق این امر را از شهردارپرتلاش این شهر خواستاریم.
زباله ها روزی راهی لنگرودند و روزدیگررهسپار رودسر و..
نایب رئیس شورای شهر املش آنگاه به معضل اساسی زباله اشاره کرد واظهار داشت:هراقدامی که نیاز بود تا مشکل زباله حل گردداز سوی شهرداری انجام شد اما متاسفانه این معضل به شکل اساسی حل نشده است وما به ناچار یک روز زباله را به لنگرود ویک روز به رودسر انتقال می دهیم که این برای شهرستان املش مناسب نیست.
نظریان افزود :تا زمانی که ما یادنگیریم منافع ملی برمنافع فردی ارجح است راه به جایی نخواهیم برد.
تغییرمدیران بعد از انتخابات ریاست جمهوری یکی از مشکلات اساسی جامعه است
وی افزود: تغییرمدیران با انتخابات ریاست جمهوری یکی از مشکلات اساسی کشور است هردوره ما با این مشکل مواجه هستیم وازاین تغییرات چیزی عاید ما نشده است.
نظریان خاطر نشان کرد : شورای آینده تنها در صورت اجماع می توانند به موفقیت برسند زیرا عدم اجماع مشکل اساسی همواره شوراها می باشد.وی ادامه بیان داشت :حزب همانی است که در کشورهای اروپایی شکل گرفته است اما احزاب درکشور مابیشترحالت دلالی دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …