چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسن عاقل منش: تنها با کار و عمل می توان مردم را راضی کرد/ جدیت مدیریت شهری رشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

محمد حسن عاقل منش:
تنها با کار و عمل می توان مردم را راضی کرد/ جدیت مدیریت شهری رشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

 

همای گیلان – محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت در جریان بازدید از پروژه احداث باند کندروی بلوار خرمشهر رشت که با همراهی دکتر حاج محمدی شهردار رشت و جمعی از مدیران شهری در روز جمعه هفتم شهریور بود اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با عملکرد اجرایی مناسب پروژه های نیمه تمام و به زمین مانده را تکمیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها با کار و عمل می توان مردم را راضی کرد افزود: مردم انتظار دارند پروژه های نیمه تمام هرچه سریع تر تکمیل شده و به بهره برداری لازم برسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به جدیت و اهتمام شهردار رشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال بهترین زمان ممکن برای اجرای پروژه های عمرانی است و شهردار رشت هم در این زمان باقی مانده تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی را انشاالله با جدیت دنبال خواهد کرد.

عاقل منش پروژه احداث المان دکتر حشمت، درمانگاه بیماران هموفیلی، تعریض خیابان جدید الاحداث هشت دی ، بازگشایی خیابان سرچشمه ، تکمیل رصدخانه کوشیار گیلانی و… را از جمله پروژه های در دست اقدام شهرداری عنوان کرد و افزود: امیدواریم این پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری برای مردم شهرمان افتخار ما است خاطرنشان کرد: تمام تلاش اعضای مجموعه مدیریت شهری رشت این است که رضایتمندی مردم افزایش یابد و پروژه های بزرگ دیگری که در دستور کار نیز است هم هر چه سریعتر به مرحله اجرایی درآید.

About نسرین عشقی

Check Also

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی! 

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی!  یک واحد رستوران در …