چاپ مطلب چاپ مطلب

با رای اعضای شورا؛ ناصر حاج محمدی، شهردار رشت برکنار شد

همای گیلان:با رای اعضای شورا ناصر حاج محمدی شهردار رشت برکنار شد.

در جلسه استیضاح شورای شهر رشت، اعضای این شورا با ۸ رای برکناری شهردار رشت را تصویب کردند.


در جلسه استیضاح حاج محمدی استقراض از عضو دیگر شورا برای رهن منزل مسکونی، نحوه انتخاب مشاوران، ابهامات پروژه گیل لند و مناقصه برگزارشده کارخانه کود آلی از جمله محورهای انتقادات استیضاح کنندگان بود. همچنین بحثهایی چون تاخیر در پرداخت حقوق کارمندان و کارگران رسمی و قراردادی شهرداری ، عدم نظارت بر عملکرد شرکت های پیمانکاری تامین کننده نیروهای حجمی، عدم پرداخت حق بیمه اجباری پرسنل، استفاده از عبارات و الفاظ نامناسب در جلسات با پرسنل و انتصابات شائبه دار از جمله مسائل دیگری بود که در جلسه استیضاح شهردار بیان شد.
حاج محمدی از خرداد سال گذشته در مسند شهرداری نشسته بود و در طی این مدت فعالیت های حاشیه ایش بیشتر از اقدامات عملکردی و عمرانیش دیده می شد. کتابخوانی در تاکسی، رهن ۹۵۰ میلیونی یک منزل مسکونی، دیدار با کاردار سفارت آلمان، انتصابات متعدد، ناتوانی در مدیریت بحران برف سال گذشته و حضور چندین مدعی سرمایه گذاری از جمله حواشی دوران حضور حاج محمدی در شهرداری رشت بود. امضای تفاهنامه با قرارگاه خاتم الانبیاء و افتتاح تصفیه خانه سراوان نیز از جمله مواردی بود که در در طول دوران فعالیت وی اتفاق افتاد.
وی در زمان کوتاهی انتصابات متعددی را با توجه تغییر نگرشش نسبت به بعضی اعضای شورا انجام داد که در این میان تاثیرپذیری یک عضو شورا نسبت به بقیه بیشتر دیده می شد. دخالت های موثر این عضو شورا بر تصمیمات شهردار و شهرداری را می توان از جمله عوامل برکناری حاج محمدی دانست./گیل خبر

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …