چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز توزیع بسته های معیشتی به نام شهدای انزلی محله

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، موسسه خیرین و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) انزلی محله لنگرود صبح امروز دوشنبه (٢١مهرماه ٩٩) با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: ۵٩ بسته مواد غذایی شامل: برنج، چایی، قند، نخود، عدس، مایع ظرف شوئی، وایتکس، ماسک، روغن، روب، مربا و پنیر به ارزش یکصدو ده میلیون ریال با کمک و مشارکت خیرین جمع آوری و بین خانواده های نیازمند در حال توزیع می باشد.

به گفته مسئول موسسه خیریه انزلی محله، این بسته ها قرار بود همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) و برگزاری یادواره ۵٩ شهید والامقام انزلی محله توزیع گردد که بدلیل شرایط موجود(کرونا) از امروز به همت خادمان این مرکز در حال توزیع می باشد.

علاقه مندان جهت کمک به نیازمندان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دفتر موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری واقع در انزلی محله، خیابان سلمان فارسی، جنب نانوایی بابایی اهداء و یا به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۳۹۴۳۷۳۳۶۰ بانک ملی، واریز و قبض دریافت نمایند.

این گزارش حاکی است، مراسم یادواره شهدای انزلی محله، روز شنبه ۲۶ مهر ماه ٩٩(٣٠صفر) ساعت ١۴:٣٠ در فضای باز و در محوطه دانش سرا، واقع در انزلی محله لنگرود با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …