چاپ مطلب چاپ مطلب

مریم بخشی، ‍مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: زمین چمن ورزشی شلمان یکی از پر مخاطب ترین و زیباترین زمین های استان گیلان است

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زمین چمن مصنوعی شهر شلمان و چند پروژه دیگر شهرستان لنگرود بازدید کرد

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود عصر روز گذشته (دوشنبه ٢١ مهر ماه) مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به همراه دکتر محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، پورعلی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ناصر شهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود و جمعی از ورزشکاران پیشکسوت از زمین چمن مصنوعی شهر شلمان بازدید کردند.

مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی شهر شلمان یکی از پر مخاطب ترین و زیباترین زمین های استان گیلان است به خبرنگار ما گفت: با توجه به موقعیت مکانی این زمین و نزدیک بودن آن به رودخانه متاسفانه یکسری موارد در زیر ساخت های اطراف آن وجود دارد که باعث می شود مشکلاتی بوجود آید که امروز مورد بررسی و با توجه به تامین اعتبار، بازسازی آن هرچه سریعتر انجام خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا زمین چمن جدید برای این شهرستان پیش بینی شده یا خیر؟ گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در شهرستان از اولویت کار می باشد و سعی می‌شود پروژه جدید اضافه نگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در پایان از زحمات نماینده شهرستان و فرمانداری که اعتبار خوبی در قسمت ورزش از اعتبارات شهرستانی در نظر گرفتند تشکر کرد و اظهار داشت: یک میلیارد صد و سی تومان از حوزه استانی است و ما هم در حوزه ملی و استانی ارزش افزوده خود ورزش استان اعتباری بالغ بر چهار ونیم میلیارد تومان برای شهرستان در نظر گرفته ایم و امیدوارم پروژه های نیم تمام با این اعتبار به اتمام برسد.

در ادامه از محل احداث زمین فوتبال و سالن ورزشی دکتر فاطمی کومله و زمین جهت احداث سالن ورزشی روستای ملاط نیز بازید بعمل آوردند.

عکس و گزارش سیدصادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه یاشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …