چاپ مطلب چاپ مطلب

شعربافان: شهروندان از افزایش قیمت املاک و اجاره بهای مسکن در لاهیجان رضایت ندارند

همای گیلان:محسن شیخ شعربافان در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان به کنترل بر و کف در احداث ساختمان‌ های شهر تاکید کرد و افزود: شهرداری لاهیجان با نظارت مستمر بر ساخت و سازها نسبت به نظم‌ بخشیدن به ابنیه و اماکن و رعایت ضوابط قانونی اقدام نماید و در صورت لزوم از صدور گواهی پایان کار برای متخلفان، جلوگیری بعمل آورد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از افزایش قیمت املاک و اجاره بهای مسکن در لاهیجان، خاطر نشان کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن در شرایط سخت اقتصادی سبب شده تا قشر زیادی از جامعه، با مشکل روبرو شوند.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: افزایش مهاجرت از سایر شهرستان ها و استان های کشور به لاهیجان، باعث نگرانی شهروندان، کارمندان و کارگران که توان تهیه مسکن را ندارند شده است.

شعربافان با تاکید بر رعایت نظارت توسط مدیران بخش‌های مختلف در همه کسب و کارها، گفت: نظارت نقش بسیار مهم و اساسی در کسب و کارها و مباحث کلان اقتصاد کشورها ایفا می‌کند.
وی افزود: مسئولان دستگاه های متولی با افزایش نظارت و کنترل بر قیمت ها، نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام نمایند تا از شرایط سخت کنونی، سربلند خارج شویم.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به انجام تملک زمین های موجود در خیابان مجاور دادگستری به خالوباغ، گفت: شهرداری لاهیجان نسبت به بازگشایی این محور که به حال خود رها شده است، اقدام نماید.

شعربافان افزود: سرپرست شهرداری لاهیجان، گزارشی را از پروژه ها عمرانی و میزان جذب اعتبارات دولتی، به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …