چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دور چهارم شورای شهر رشت: افزایش قیمت کالاها و عدم دسترسی مردم به مایحتاج ضروری زندگی مایه شرمساری است.

همای گیلان:عضو سابق شورای شهر رشت گفت: افزایش بی رویه قیمت کالاها و عدم دسترسی مردم به مایحتاج ضروری زندگی ، نشان دهنده بی کفایتی متصدیان امر و مایه شرمساری دولتمردان است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک ولادت پامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه برخی از کالاها در بازار کمیاب و نایاب شده اند اظهار کرد: روغن و… به عنوان یکی از مایحتاج روزانه و ضروری مردم چند روزی است که در فروشگاه ها و بازار کمیاب شده و این مسئله مایه تعجب است.

وی با بیان اینکه برخی ، بی کفایتی و عدم نظارت صحیح را به مباحث دیگر مرتبط می کنند افزود: دشمنی دیرینه آمریکای جنایتکار و همدستانش بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست ، اما اینکه برخی قصد دارند کم کاری ها و بی کفایتی هایشان را نیز به تحریم ها مرتبط کنند ، قابل پذیرش نمی باشد.

عضو سابق شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه دستگاه های نظارتی باید با جدیت بیشتری نسبت به برخورد با احتکار کنندگان اقدام کنند، گفت: متاسفانه برخی از افراد سودجو از عدم نظارت و غفلت برخی از دستگاه ها ، سو استفاده کرده و با احتکار برخی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، همچون روغن و … در تلاش برای کسب سود بیشتر بوده و این اقدام بی شرمانه آنان ، موجب آشفتگی بیشتر بازار شده است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز تحریم های ظالمانه ای توسط آمریکای جنایتکار و همدستانش بر علیه ایران اسلامی اِعمال شده بود، افزود: در آن روزها که انقلاب نهالی نوپا بود ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد و همدلی در برابر تحریم ها ایستادگی کردند و امروزه در شرایطی که کشور عزیزمان در بسیاری از موضوعات به خودکفایی رسیده است نباید اجازه بدهیم به واسطه افکار پلید و سودجویانه برخی ، آشفتگی بر بازار حاکم و مردم در رنج و مشقت قرار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه عدم نظارت بر بازار به هر بهانه ای قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: یک روز مرغ و گوشت گران می شود ، روز دیگر روغن ناپیدا می شود. در این آشفته بازار ، مردم چشمشان به عملکرد افرادی است که با شعار تدبیر و امید وارد عرصه انتخابات شده، اما در عمل به غیر از بی کفایتی و رنج و مشقت ، عملکرد دیگری از آنان مشاهده نمی شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …