چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل جذب و سرمایه گزاری استان :ما به دنبال کار تسهیل گری در سرمایه‌گذاری هستیم.

اختصاصی همای گیلان:فرماندار شهرستان لنگرود :باید پکیج هایی آماده و مختلفی از سرمایه گزاری برای جذب سرمایه گزار داشته باشیم.

جلسه ی سرمایه گذاری شهرستان لنگرود به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل جذب سرمایه گذاری استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رنجکش در این جلسه با اشاره به اینکه کار بانک بنگاه داری نمی باشد و ملک های در تملک بانک باید آزاد گردند اظهار داشت: تا پایان سال ۹۳ باید ۳۰ درصد ملک ها و واحدهایی که در اختیار بانک‌ها هستند آزاد گردیده و از رکود خارج شده و در چرخه اقتصادی اثربخش باشند وی همچنین گفت باید چرخه کارآفرینی از محل بنگاه اقتصادی رخ داده و حدود ۲۲۲ واحد غیر فعال در شهرستان وجود دارد که باید تا پایان سال ۱۰ درصد آنها احیا شده باشد.
مدیرکل جذب سرمایه گذاری استان گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان به علت وجود شرایط اقلیمی دسترسی و مرز همسایگی با کشورهای دریای کاسپین و پیوستگی با اوراسیا جذابیت های لازم برای سرمایه‌گذاری را داردو ما به دنبال کار تسهیل گری در سرمایه گزاری هستیم و وظیفه داریم با تسهیل صدور مجوز فرش قرمزی برای ورود سرمایه‌گذاران پهن کرده و امیدواریم بتوانیم شاهد تحولات اساسی در شهرستان لنگرود باشیم.
فرماندار شهرستان لنگرود ضمن با اهمیت شمردن بحث سر مایه گزاری گفت :در باه اهمیت و و ضرورت بحث سرمایه گزاری همگان نظر مثبت دارند،تاکید استاندار محترم این است که مدیران کل، فرمانداران در این زمینه وقت بگذارند و این نشان‌دهنده ضرورت موضوع سرمایه‌گذاری است.
مهندس حیدری اظهار داشت:ما گاهی اوقات مقدمات را فراهم نمی‌کنیم خواهشمندم که همه ی نهادها اعم از شهرداری‌هاو بخشداری هاو مدیران دستگاه‌ها آن موارد ی که قابلیت سرمایه گزاری دارد شناسایی و پیشنهاد دهند و عوامل کمک‌کننده وارد میدان شده و پکیج های آماده و مختلفی از سرمایه‌گذاری داشته باشیم تا به سرمایه‌گذاران ارائه دهیم تا سرمایه‌گذاران سراغ سازمانهای مختلف نروند و نتیجه ی لازم گرفته شود .
وی گفت در پایان گفت : جذب سرمایه‌گذار مهم بوده و امیدوارم بتوانیم رتبه ی خوبی در این زمینه شهرستان به دست بیاوریم.

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …