چاپ مطلب چاپ مطلب

سازمان تامین اجتماعی دولت روحانی دست در جیب فعالان رسانه‌ای کرد/ دولت روحانی فشار زندگی بر فعالان رسانه هایی که دفاتر استیجاری دارند را تشدید کرد/سازمان تامین اجتماعی برای بی‌دفاع ترین مدافعان حقوق مردم شمشیر را از رو بست

همای گیلان:با کمال تأسف مطلع شدیم از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور بخشنامه ی برای فشار بر فعالین رسانه هایی که در دفاتر استیجاری کار فعالیت می کنند صادر کرده است.براساس بخشنامه صادره از سوی سازمان تامین اجتماعی که تحت مسئولیت وزارت کار ،تعاون و تامین اجتماعی دولت تدبیر و امید!!! است ،یارانه یا کمک دولتی آندسته از فعالان رسانه ای که در دفاتر استیجاری فعالیت می کنند در صورت جابجایی مکان دفتر کار خود،از کمک دولتی حق بیمه کارفرما تا سقف ۵ نفر حذف می شوند.
لازم به ذکر است،این اقدام دولت دوازدهم در بدترین شرایط کاری و معیشتی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در حال انجام است که قطعاً منجر به بیکاری و ورشکستگی کثیری از خبرنگاران و مدیران مسئول و دفاتر استیجاری شان خواهد شد.
در ضمن این اقدام مجموعه وزارت کار،تعاون و تامین اجتماعی که وزیر محترم آن و ریاست محترم سازمان تامین با حمایت همین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به مدیریت های کنونی و پیش از این رسیده اند و برای بی دفاع ترین مدافعان حقوق اساسی مردم شمشیر را از رو بسته اند.
قابل تذکر است که جناب آقای دکتر شریعتمداری و حلقه مشاوران ایشان خود مدافع حقوق بشر و حقوق روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و خواهان بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هستند که یک سازمان تحت مسئولیت شان در حال نابودی زندگی صدها و شاید هزاران فعال رسانه‌ای در اقصی نقاط کشور می باشد.
فلذا ما جمعی از مدیران مسئول،خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان گیلان از جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر صالحی وزیر دانشمند فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا جلوی این اقدام از بین برنده ی زندگی صدها و شاید هزاران فعال رسانه‌ای اعم از مدیران مسئول،خبرنگاران،رورنامه نگاران و…که در دفاتر استیجاری فعالیت دارند را بگیرند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …