چاپ مطلب چاپ مطلب

سردار حمزه فلاح گفت: *ما آموختیم که باید بسیجی فکر کنیم، بسیجی عمل کنیم و بسیجی بمانیم*

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، سردار حمزه فلاح در نشست بصیرتی شب گذشته، جمعه (٣٠ آبان ماه ٩٩) در مسجد آذربایجانی های لنگرود اظهار داشت: انقلاب ما با روحیه بسیجی به پیروزی رسید، هشت سال دفاع مقدس اوج تبلورو شکوه بسیج است.

وی افزود: اکثر کشورهای دنیا از نیروهای مردمی استفاده می کنند، اما تفاوت بسیج با آن نیروهای مردمی در مکتبی بودن آن است.

سردار فلاح در ادامه افزود: اگر بسیج نبود هم در جنگ شکست می خوردیم، هم نظام به اهداف خود دست پیدا نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه بنده افتخار می کنم که زمانی را در خدمت بسیجیان خوب این شهرستان بودم افزود: بعد از اتمام جنگ مقام معظم رهبری قاطع و محکم از ادغام بسیج در نیروهای مسلح جلوگیری می کند و می فرماید بسیج باید بماند و اقشار بسیج تشکیل شود.

سردار حاج حمزه فلاح ادامه داد: در دهه چهارم چند وجهی بودن بسیج را دیدیم و دیدند که بسیج یک بعدی و صرفا نظامی نیست؛ بسیجی در محرومیت زدایی، فناوری، امنیت، حوادث مختلف، حوزه سلامت نقش آفرینی می کند.

ایشان با بیان اینکه امروز آثار و برکات بسیج و تفکر بسیجی را در جامعه و در کشورهای منطقه و دنیا می بینیم، اظهار داشت: اگر می خواهیم از مشکلات ومعضلاتی که در جامعه وجود دارد عبور کنیم، باید روحیه و تفکر بسیجی داشته باشیم، باید ولایت مدار باشیم نه ولایت شعار.

وی تصریح کرد: ما آموختیم که باید مطیع ولایت فقیه باشیم و انتظار نداشته باشیم که دیگر کشورها بیایند ومشکلات ما را حل کنند، ما باید مستقل باشیم.

سردار فلاح در پایان گفت: ما آموختیم که باید بسیجی فکر کنیم، بسیجی عمل کنیم و بسیجی بمانیم.

گفتنی است در این مراسم، امام جمعه لنگرود، رئیس شورای اسلامی شهر، جمعی از روحانیون، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …