چاپ مطلب چاپ مطلب

احمدی: تملک املاک باقیمانده در مسیر خیابان هشت دی در دستور کار شهرداری قرار دارد ✔️تاکید شهردار رشت بر تسریع در بازگشایی فاز دوم خیابان هشت دی

احمدی با اشاره به اینکه تملک املاک باقیمانده درمسیر خیابان هشت دی در دستور کار شهرداری قرار دارد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم این تملک‌ها به زودی انجام شده و شاهد بازگشایی خیابان باشیم.


همای گیلان:سید محمد احمدی، شهردار رشت در بازدید از پروژه‌های عمرانی بر ضرورت تسریع در تکمیل و بازگشایی فاز دوم خیابان هشت دی تاکید کرد.

شهردار رشت با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در بازگشایی این معبر تصریح کرد: لوله گذاری، گازکشی، فیبرنوری، تعریض، آسفالت، جدول گذاری، نصب روشنایی و همسطح‌سازی فاز دوم خیابان هشت دی در حال انجام است.

احمدی با اشاره به اینکه تملک املاک باقیمانده در مسیر خیابان هشت دی در دستور کار شهرداری قرار دارد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم این تملک‌ها به زودی انجام شده و شاهد بازگشایی خیابان باشیم.

وی تاکید کرد: بازگشایی فاز دوم خیابان هشت دی نقش موثری در کاهش ترافیک و تسهیل تردد خودروها در یکی از مهمترین معابر شهر دارد و از بار ترافیکی خیابان معلم می‌کاهد.

شهردار رشت با تاکید برعدم توقف فعالیتهای عمرانی حتی در شرایط بارندگی بیان کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به شهروندان فهیم رشت تقدیم شود.

گفتنی است، خیابان ۸ دی متصل کننده خیابان شهید رجایی به خیابان معلم است که فاز اول آن ماه‌های گذشته به بهره برداری رسید و فاز دوم آن بزودی به بهره برداری می‌رسد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …