چاپ مطلب چاپ مطلب

طی احکامی از سوی علی حسین‌نژاد؛ معاونین اداره کل تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه‌ای منصوب شدند

طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، محمد هرمزی به سمت معاون تعهدات و منوچهر امیری شیراز بعنوان معاون منابع بیمه‌ای استان بر اساس تشکیلات جدید منصوب شدند.

همای گیلان: با عنایت به ابلاغ ساختار تشکیلاتی جدید در اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان استان‌ها و نظر به بازنشستگی معاون بیمه‌ای این مجموعه در ماههای گذشته، طی احکامی از سوی علی حسین‌نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، محمد هرمزی رئیس شعبه یک رشت و منوچهر امیری شیراز مشاور خدمات مدیریت استان به ترتیب به عنوان معاون تعهدات و معاون منابع بیمه‌ای این مجموعه منصوب شدند.

در حکم انتصاب ابلاغی به نامبردگان آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و در اجرای نامه معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان، به موجب این حکم به مدت یکسال بعنوان سرپرست معاونت منابع / تعهدات بیمه‌ای اداره کل منصوب می‌شوید، امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و با رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت دارم.

شایان ذکر است محمد هرمزی با ۲۷ سال سابقه سازمانی و مدرک کارشناسی ارشد، ریاست شعب املش، رودسر و یک رشت را در کارنامه خود داراست.

همچنین منوچهر امیری شیراز نیز با ۲۶ سال سابقه و داشتن مدرک کارشناسی ارشد، ریاست اداره درآمد استان و تامین اجتماعی شعبه دو رشت را در کارنامه خدمتی خود داراست.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …