چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دور چهارم شورای شهر رشت:ملت ایران اسلامی به دستاوردهای فرزندانش ایمان دارند/ اعتماد به غرب در موضوع واکسن کرونا اشتباهی جبران ناپذیر است

ملت ایران اسلامی به دستاوردهای فرزندانش ایمان دارند/ اعتماد به غرب در موضوع واکسن کرونا اشتباهی جبران ناپذیر است

 

محمدحسین واثق کارگرنیا گفت: دانشمندان ایرانی برای حفظ سلامت و جان هموطنانشان در مقابله با ویروس کرونا با عزمی جهادی وارد میدان شده اند و ملت ایران اسلامی به دستاوردهای فرزندان این آب و خاک ایمان و باور دارند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت و دانشمندان شهید این آب و خاک اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا شاهد رقم خوردن اتفاقات فراوانی بودیم اما چیزی که در این میان بیش از همه مایه مباهات است ، حس نوعدوستی در بین مردم بود که در روزهای کرونایی نیز به اوج رسید.

وی با تاکید بر اینکه حمایت های مالی و معنوی ملت بزرگ ایران زمین از هم میهنان نیازمند در روزهای کرونایی ستودنی است افزود: ملت بزرگ کشور عزیزمان ، در روزهای کرونایی در قالب گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و … مشغول به تولید ماسک و دیگر لوزام بهداشتی و توزیع آن در بین افراد نیازمند کشور شدند که این عمل خداپسندانه و شایسته تقدیر در هیچ کدام دیگر از کشورهای مدعی حقوق بشر مشاهده نشد.

 

واثق کارگرنیا با ابراز خرسندی از تلاش های دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی بار دیگر با عزمی جهادی در راه حفظ جان هم میهنانشان با اقتدار گام برداشته و بر اساس اخبار اعلام شده پیرامون نمونه های نخست تزریق واکسن کرونا در کشور ، به یقین به زودی خبرهای خوبی از این بابت شنیده خواهد شد.

وی با اشاره به مواضع اخیر مقام معظم رهبری پیرامون واکسن خارجی کرونا افزود: رهبر معظم انقلاب صراحتا مواضع و مخالفت خود را با ورود واکسن کرونای خارجی به کشور اعلام کرده اند و امیدواریم دولت تدبیر و امید به این سخنان گوش جان سپرده و اشتباهاتی همچون برجام نافرجام را رقم نزند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه دولت های غربی و در راس آنان آمریکا قابل اعتماد نیستند گفت: آمریکای جنایتکار با اِعمال تحریم های ظالمانه ، از ورود بسیاری از داروهای مورد نیاز بیماران در داخل کشور ممانعت می کند و حال اینکه در موضوع واکسن کرونا ، با اصراری تامل برانگیز ، قصد دارند تعداد انبوهی از این واکسن های تازه تولید را برای ملت ایران اسلامی ارسال کنند ، بسیار شک برانگیز است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان پدر معنوی ملت ، نسبت به آینده مردمان ایران اسلامی بسیار حساس و دلسوز هستند تصریح کرد: بدون شک هیچ شخصیتی به اندازه رهبر بزرگ انقلاب ، نگران امنیت و سلامت ملت ایران اسلامی نیست و امیدواریم دولتمردان با تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری از بروز اشتباهات جبران ناپذیری که ممکن است بر اثر تزریق واکسن خارجی کرونا در کشور رقم بخورد جلوگیری کنند.

 

About نسرین عشقی

Check Also

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی! 

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی!  یک واحد رستوران در …