چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در جلسه شورای آموزش و پرورش: راه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی فرهنگ سازی در خصوص نحوه استفاده از آن در جامعه است

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، “مهندس حیدری” در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز ( چهارشنبه، اول بهمن) در پژوهشکده معلم برگزار شد، با اشاره به اهداف مهم سیاست گذاران در شورای آموزش و پرورش، گفت: حضور مردم( انجمن اولیا و مربیان) ، خیرین و نقش نظارتی و حمایتی جامعه بر آموزش و پرورش از جمله مهم ترین موارد مورد توجه در این شورا است که هر چقدر مشارکت مردم و جامعه در شورای آموزش و پرورش بیشتر باشد به همان میزان نتایج ملموس تری حادث خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا علیرغم آسیب در بخش های مختلف اقتصاد، سلامت و اشتغال و …. ظرفیت های بسیاری را هم فعال نمود، تصریح کرد: آموزش های مجازی، شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد) از جمله ظرفیت هایی است که در شرایط کنونی فعال شد و نوآوری در این کار موجب ارتقا شاخص ها می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود، سواد رسانه ای را ضرورت دنیای امروز دانست و اذعان کرد: نهضت سواد رسانه ای کار ارزشمند و ماندگار آموزش و پرورش است و در دنیایی که خیلی از موضوعات از جمله صنعت و تکنولوژی بدون زمینه و فرهنگ استفاده از آن موجب ناهنجاریهایی می شود به همین صورت برای استفاده صحیح از فضای مجازی و رسانه باید در فرهنگ و سواد رسانه ای در جامعه نهادینه شود و راه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی فرهنگ سازی در خصوص نحوه استفاده از آن در جامعه است.

مهندس حیدری، طرح جمع آوری کاغذهای باطله را از دیگر کارهای ارزشمند عنوان و اذعان کرد: طرح جمع اوری کاغذهای باطله کار ارزشمندی است که روش های تمرین مشارکت را می آموزد چرا که بیشتر کاغذهای دور انداخته شده، کاغذ کیفیت بالاست و این طرح به حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان کمک می کند.

فرماندار شهرستان لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: تاسیسات زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید کلانتری نیاز به حمایت هایی در راستای تکمیل این پروژه دارد و با افتتاح آن سرانه ورزشی شهرستان ارتقا می یابد.

گقتنی است، در این جلسه از خیرانی که در خرید دستگاه گوشی هوشمند کمک کردند و همچنین از اعضای شورای آموزش و‌پرورش به مناسبت هفته شورا تجلیل به عمل آمد.

باکانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …