چاپ مطلب چاپ مطلب

در سومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛ واگذاری همزمان ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با حضور استاندار گیلان

در سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گیلان در شهرستان فومن، ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان، به صورت همزمان افتتاح و به آنان واگذار شد.

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه برنامه‌های افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور دکتر ارسلان زارع در روستای گشت رودخان شهرستان فومن، آیین واگذاری همزمان ۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.

برای احداث این واحدهای مسکونی  ۲۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

با افتتاح این واحدهای مسکونی، در سال ۱۳۹۹ تعداد واحدهای واگذارشده به مددجویان بهزیستی به ۶۴۹ واحد می‌رسد که این تعداد شامل ۱۸۳ فرد دارای دو عضو معلول و ۴۶۶ نفر نیز دیگر افراد تحت پوشش این دستگاه حمایتی می‌شود.

قابل ذکر است که ۷۹۶ واحد مسکونی دیگر نیز برای واگذاری به مددجویان بهزیستی گیلان درحال احداث است.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: محرومان و نیازمندان ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

دکتر زارع با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، به نقش اثرگذار ایشان در پیروزی و تحقق انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند این نظام اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم تنگناها و دشواری‌ها در طول چهار دهه حیات جمهوری اسلامی؛ با هدایت ها و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب ، دستاوردها استمرار داشته و دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همچنان با رفع محرومیت ها فاصله داریم، گفت: در تلاش هستیم در این مسیر ، فعالیت‌های ارزشمند توسط نهادهای حمایتی ادامه داشته باشد و با اقدامات موثر خدمتگزاران، موجبات شادمانی خانواده های نیازمند، فراهم و نشاط اجتماعی تقویت شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده «قتل عمد مهران سماک» صادر شد

حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده «قتل عمد مهران سماک» صادر شد …