چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده ولی فقیه در گیلان؛ امیدوارم دیگر هیچ نشست برجامی شکل نگیرد|در طول این سالها به گیلان بی مهری شد

نماینده ولی فقیه در گیلان به سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به گیلان اشاره کرد و گفت: بعضی از نابسمانی های گیلان پیچیده، گسترده و حل آن دشوار است و بعضی از آنها را نمی شود جمع کرد.

همای گیلاان/آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بی‌تقوایی از جمله عوامل بلا در میان انسان‌ها است و تقوا موجب جلوگیری از نازل شدن بلای آسمانی و زمینی می‌شود.
وی به ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ سالروز سرنگونی رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشانی اشاره کرد و افزود: ۲۲ بهمن از ایام الهی تاریخ ایران است و هیچ حادثه‌ای نورانی‌تر و پاک‌تر از این روز در سراسر تاریخ کشور نیست.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران در دوران طاغوت در حقارت و ذلت به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: شاه پدر و شاه پسر عروسک‌های خیمه شب بازی انگلیسی‌ها بودند و انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت به ارمغان آورد.
آیت الله فلاحتی، ۲۲ بهمن را روز غلبه ایمان بر کفر خواند و بیان کرد: از جمله وظایف مردم مسلمان انقلابی ایران این است که انقلاب اسلامی را به نسل‌های بعدی بسپارند.
وی به طرح ناپخته امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه مبنی بر حضور عربستان در نشست‌های برجامی اشاره کرد و گفت: طرح مذکور نامعقول است ضمن اینکه امیدوارم دیگر هیچ نشست برجامی شکل نگیرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سفر یک روزه ریاست محترم قوه قضائیه به گیلان، تصریح کرد: امیدوارم این سفر منشا برکات برای استان شود زیرا بعضی از نابسمانی‌های گیلان پیچیده، گسترده و حل آن دشوار است و بعضی از آن‌ها را نمی‌شود جمع کرد.
آیت الله فلاحتی به بی‌مهری و بی‌توجهی بعضی از سیاستمداران در مرکز کشور به گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در طول ۴۰ سال گذشته زدوبندهای سیاسی میان بعضی مسئولان، استان را به این وضعیت رسانده است.
وی با بیان اینکه گیلان در مسائل بیمارستانی استان آخر کشور است، اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته ظلم بسیاری به مردم گیلان شده است البته می‌دانم در این مدت رسانه‌ها فریاد زدند.
امام جمعه رشت، کمبود برق را از مشکلات بسیاری از روستاهای گیلان عنوان کرد و افزود: نظارت مردم نسبت به عملکرد مسئولان حائز اهمیت است و می‌طلبد این نظارت‌ها به طور دائمی باشد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمن به طور خزنده فرهنگ ما را مورد تاراج قرار داده است، بیان کرد: امیدواریم در سایه جوانان و مردم خوب پای کار بتوانیم قدری از این رنج‌ها را دور کنیم.
وی همچنین پیرامون سبک زندگی اسلامی به موضوع عفت، شرم و حیا اشاره کرد و گفت: یکی از بخشی‌هایی که انسان باید رعایت شرم و حیا را داشته باشد مربوط به مسائل جنسی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه زنای جنسی، زنای ذهنی و زنای چشم مطرح است، تصریح کرد: کسی که دامن خود را آلوده به زنا می‌کند خدای متعال معنویت و نورانیت را در زندگی او از بین می‌برد.

با کانال همای خبرهمراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …