چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی رضوانشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان

همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر، با حضور مهندس علی واسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۰ میلیارد تومان در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: بسیار خرسندم که امروز در خدمت مدیران و مردم شریف شهرستان هستم.

مهندس اکبری مقدم از زحمات فرماندار و همه مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان که در راستای بهره مندی از پروژه های مختلف تلاش نموده اند تشکر نمود و بر حفظ وحدت و همدلی به منظور خدمت رسانی بیش از پیش به مردم و توسعه شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پره سر که  در جهت توسعه و ارتقاء شهری به منظور رفاه حال شهروندان تالاش می کنند قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر در استان گیلان بیش از هزار کیلومتر شبکه های فرسوده برق از مسی به کابل خودنگهدارانجام شده است و بیش از هزار کیلومتر نیز در دست اجراء می باشد.

همچنین محمود قاسمی فرماندار رضوانشهر نیز با ارائه گزارشی کوتاه ضمن خیرمقدم خدمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: امروز ۵ پروژه عمرانی و فرهنگی شامل المان ۵۶ شهید بخش پره سر به همت شهرداری پره سر و در حوزه اصلاح و تامین شبکه برق شهرستان با اعتباری بالغ بر  ۱۰میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت، امیدوارم که این خدمات دولت تدبیر و امید مبارک مردم شریف بخش پره سر و شهرستان رضوانشهر باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …