چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت دهه مبارک فجر؛ ۲ طرح کارآفرینی و تولیدی در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان/همزمان با پنجمین روز دهه مبار فجر ۲ طرح کارآفرینی و تولیدی در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال ۱۷ نفر به صورت مستقیم با حمایت صندوق کار آفرینی امید رضوانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمود قاسمی در آیین بهره برداری از این طرح ها با بیان اینکه  اشتغال مهمترین مساله کشور است، گفت: تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال امری ضروری است و همه ما در تلاشیم با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر پتانسیل بالایی در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعتی، دامپروری و گردشگری دارد بتوانیم بخشی از اشتغال جوانان منطقه را با ایجاد طرح های تولیدی و اشتغالزا برطرف نمائیم.

 وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی گفت:  لازمه تحقق شعار سال و جهش به سمت تولید و توسعه ، حمایت از سرمایه‌گذاران و کمک به آنان برای فعالیت در حوزه اقتصادی و اشتغال پایدار می باشد.

 قاسمی افزود: علیرغم همه مشکلاتی که داریم امیدورایم با تعامل و همکاری همه مدیران بتوانیم با برداشتن گام های مثبتی در زمینه های مختلف ، امید و نشاط را در جامعه فراهم نمائیم.

 فرماندار رضوانشهر در ادامه ضمن تشکر از عملکرد صندوق کارآفرینی امید گفت: برای بهره برداری از این ۲  طرح کارآفرینی و تولیدی ادوات کشاورزی اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال ۱۷ نفر به صورت مستقیم ایجاد شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید رضوانشهر نیز گفت: در راستای شعار سال جهش تولید و سیاست های دولت تدبیر و امید جهت تحقق بخشیدن شعار سال از ابتدای سال ۹۹ تا ایام الله دهه مبارک فجر ۱۱۴ فقره تسهیلات اشتغالزایی، با اعتباری بالغ بر ۷۴میلیارد ریال با اشتغال ۳۲۶ نفر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

جلالیان همچین از حمایت های فرماندار رضوانشهر و نماینده حوزه انتخابیه و مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان گیلان بابت تخصیص اعتبارات لازم در راستای اشتغال پایدار جوانان این منطقه قدردانی کرد.

لازم به ذکر است این طرح ها به صورت متمرکز در شهرک صنعتی سکام رضوانشهر “شرکت شالی صنعت مداین” به مدیریت توحید قنبری که تولید کننده  ادوات کشاورزی منطقه می باشد برگزار شد.
توحید قنبری کار افرین در حوزه صنعت بنام شرکت شالی صنعت مداین که تولید کننده ادوات کشاورزی منطقه می باشد افزود: با توجه به نیاز منطقه ، تولید ادوات کشاورزی را در همین شهرک با تکیه بر توان دانش خود تولید و طراحی کردیم که قابل رقابت با تولیدات مشابه خارجی است وصدردرصد مقرون به صرفه است.
وی خطاب به فرماندار شهرستان گفت: با بومی سازی این صنعت در صدد حمایت و تسهیلات برای افزایش تولید در این بخش هستیم.
خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …