چاپ مطلب چاپ مطلب

شکوه فجر: گازرسانی به چهار روستای شهرستان لنگرود تا افتتاح پایگاه مقاومت شهدا بازاده در هشتمین روز از دهه مبارک فجر

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری  لنگرود، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر ، افتتاح پروژه های گاز رسانی به روستاهای شهرستان لنگرود،  دهکده پروتئینی دکتر خاکی،  افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج بصورت متمرکز در گلباغ بازارده با حضور فرماندار لنگرود به بهره برداری رسید.

 « مهندس حیدری »  در این مراسم ایجاد رفاه، آسایش و آرامش  در جامعه را یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم، ولی نعمتان نظام و سرمایه اجتماعی هستند و همیشه نقش و جایگاه و رسالت خود را در رابطه با انقلاب و حفظ دستاوردهای آن نشان دادند.

 فرماندار شهرستان لنگرود هدف گذاری کارشناسانه و دقیق مبتنی بر برنامه، تعامل، تفاهم و همراهی در جهت نیل به اهداف را یکی از رموز موفقیت مجموعه ها دانست و تصریح کرد: سیاست‌ عدالت محوری و توسعه امکانات در تمام نقاط کشور توسط حاکمیت و دولت در دستور کار قرار دارد.

 حیدری با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر چهار روستا شهرستان لنگرود از نعمت گاز برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: با افتتاح این چهار روستا، درصد بهره مندی روستایی از نعمت گاز به ۹۸/۹ درصد افزایش یافت.

گفتنی است،گاز رسانی به چهار روستا خرار، خلیفه گوابر، گرسک بالا و دشت علم در هشتمین روز از دهه مبارک فجر  با اعتباری بالغ بر ۷۸۵ میلیون تومان انجام و  درصد بهره مندی روستایی به ۹۸/۹ درصد افزایش یافت.

 *دهکده پروتئینی دکتر خاکی شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و با اشتغال بین ۲۰ تا ۳۰ نفر در دهه فجر به بهره برداری رسید  که در حال حاضر ۱۵ نفر در این فروشگاه مشغول به کار هستند و با توسعه مجموعه امکان افزایش تعداد نیروی به کار نیز وجود دارد.

*افتتاح پایگاه مقاومت شهدای بازارده به همت  خود مردم ولایت مدار این روستا و خیرین به بهره برداری رسید که زیر بنای این پایگاه ۸۵ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی انجام شد که تنها ۳۰ میلیون آن از اعتبارات دولتی( ۸ میلیون از محل یک درصد و ۲۲ میلیون از اعتبارات سپاه) است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …