چاپ مطلب چاپ مطلب

مرگ هولناک مرد میانسال هنگام حفاری در گورستان دیلمان سیاهکل

پس از کشته شدن یک حفار غیر مجاز در اثر سقوط سنگ ۵۰ تنی در رودبار و حفار دیگری بر اثر ریزش سنگ در رضوانشهر، این بار ریزش خاک، جان یک حفار غیر مجاز را حین حفاری در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل گرفت.

همای گیلان/فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گیلان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارش‌های واصله به پایگاه حفاظتی شهرستان سیاهکل مستقر در بخش دیلمان مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از گورستان‌های این منطقه به قصد یافتن اشیاء عتیقه و مرگ یک فرد ۴۲ ساله حین حفاری غیرمجاز در اثر ریزش خاک و آوار محل حفاری، موضوع برای بررسی‌های بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

محمد علی‌پور اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی بخش دیلمان با همراهی نیروهای امدادی و ضابطان خاص یگان حفاظت در محل گزارش‌شده حاضر و با کنار زدن آوار ناشی از ریزش طرفین حفره ایجاد شده، جسد حفار غیرمجاز توسط عوامل انتظامی و امدادی کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گیلان افزود: ضابطان خاص این یگان با محوریت فرماندهی انتظامی بخش دیلمان پس از اطلاع‌رسانی به مراجع قضایی،  مبادرت به شناسایی همراهان متوفی نمودند و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و تشکیل پرونده در پاسگاه انتظامی، مراتب جهت طی اقدامات بعدی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …