چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود:  مبنای بودجه گذاری ادارات در جذب اعتبارات تخصیص یافته است

همای گیلان به نقل از شبستان «رحیم حیدری » در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که با محوریت تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان امروز(پنج شنبه، ۳۰ بهمن) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: امنیت، بنیانی ترین و کاراترین نیاز جامعه و مردم است که منجر به اجرایی شدن همه تفکرات خوب و ارزشمند در صورتی که همه اسباب و لوازم آن فراهم باشد، می‌شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه با وجود امنیت مبانی و مقدمات قابلیت اجرایی شدن را پیدا می کند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ناکارآمد شدن نظام در ذهن مردم به خصوص نوجوانان و جوانان هستند اما وظیفه همه ما تقویت امید در دل مردم است که این مهم با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری محقق می شود‌.

*نیروی انتظامی پیشانی آرامش بخشی به مردم است

حیدری با اشاره به اینکه فعالیت و کارآمدی اعضای شورای تامین در راستای حفظ و ثبات امنیت یک اصل است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پیشان و نماد این کارایی است و در موضوعات مختلف عمرانی، رفاهی، اجتماعی، انتخابات و ‌‌‌… به نیروی انتظامی به عنوان یک اصل نگاه کرده می شود که پیشان آرامش بخشی به مردم است.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به ضرورت اجتماعی شدن موضوعات و اینکه امنیت از مقوله های اجتماعی است، اذعان کرد: سرمایه اجتماعی ما مردم هستند و امنیت در صورت اجتماعی شدن ماندگار است و خوشبختانه نیروی انتظامی موضوع اجتماعی محور بودن امنیت را اجرایی کرده است.

* کمترین میزان بستری بیماران کرونایی طی ماه های اخیر

حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدردانی از مجموع بهداشت و اینکه طی روزهای اخیر بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه نکرده و این حاصل کار نیروهای بهداشتی و مردم است، افزود: آمارها نشان از کمترین حد میزان بستری بودن طی ماه های اخیر را نشان می دهد.

وی با اشاره به موضوع پیشگیری و پیش بینی که به اثر بخشی و کم هزینه شدن مسائل کمک می کند، تصریح کرد: با توجه به تجارب گذشته، برنامه های آتی حوزه عملکردی خود را ارائه و روسای ادارات در حوزه عمل خود هر هفته یک روز را به بازدید میدانی اختصاص و گزارش آن را ارائه دهند.

حیدری در پایان مبنای بودجه گذاری سال آتی را در جذب اعتبارات تخصیص یافته ادارات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: روسای ادارات بدون اعلام یا گرفتن مرخصی برای انجام کار یا ماموریت از شهرستان خارج نشوند و ضروری است حتما به صورت رسمی با فرمانداری مکاتبه کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …