چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرستان لاهیجان ، میزبان لیگ فوتسال جوانان کشور | ستاد کرونای لاهیجان در خواب …

همای گیلان به نقل ازگیل ودیلم / در حالیکه چندی قبل ، فرماندار لاهیجان به عنوان رییس ستاد کرونا  خبر از سیر صعودی آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان های این شهرستان داده بود  لاهیجان ، میزبان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کشوری شده است.
متاسفانه تصمیمات دوگانه ی ستاد کرونای این شهرستان در کنترل و مدیریت وضعیت بحرانی کرونا به گونه ای پیش رفته که  نمایشگاه ها و مراسمات مختلف فرهنگی ، ورزشی و سیاسی بدون مخالفت این ستاد به صورت مستمر برگزار گردیده و  اکنون نیز مسابقات لیگ فوتسال کشوری بدون اعتراض یا مخالفتی از سوی این ستاد در حال برگزاری است .

هنوز مشخص نیست اداره کل ورزش و جوانان با در نظر گرفتن کدام پروتکل بهداشتی به جز عدم ورود تماشاچی به سالن ورزشی این شهرستان ، نسبت به رعایت دستور العمل های مقابله به کرونا اهمیت قائل شده است و البته با وجود وضعیت آشفته ی مالی در هیئات ورزشی بخصوص هیئت فوتبال این شهرستان ، منابع مالی این مراسم از کجا تامین می شود ؟
لازم به ذکر است از آخرین وعده ی فرماندار لاهیجان به مردم این شهرستان در خصوص سفید کردن وضعیت کرونایی در مدت یک هفته ، سه ماه می گذرد حالا خبر ها از بیمارستان پیروز حکایت از بحرانی شدن وضعیت کرونا در لاهیجان دارد .

از طرف دیگر منع استفاده از امکانات تفریحی و تله کابین بام سبز در ایام عادی هفته و در عوض فعالیت آن در پایان هفته و روز جمعه یکی دیگر از موارد سیاست دو گانه و غیر قابل درک ستاد کرونای لاهیجان به ریاست یونس محمودی است .

اینکه آیا محمودی بعد از چینش مدیران مد نظر نماینده مجلس و تغییر بخشداران و جایگزینی معاونین خود تمایلی به ایفای نقش در جایگاه فرمانداری دولت خواهد داشت یا نه؟
سوالی است که باید خود او پاسخ دهد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …