چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت در بازدید از شهرک سید احمد خمینی عنوان کرد؛ مشکلات محلات کم‌برخوردار رشت باید جبران شود

همای گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت روز گذشته (پنج‌شنبه ۳۰ بهمن) در بازدید از شهرک سید احمد خمینی اظهار داشت: مشکلات محلات کم‌برخوردار رشت باید به هر ترتیبی که شده جبران شود و شهرداری هم در این زمینه عزمی جدی دارد.

شهردار رشت عنوان کرد: بر اساس یک برنامه زمانبندی شده و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته امروز در شهرک سید احمد خمینی رشت که یکی از مناطق کمتربرخوردار شهر است حاضر شدیم تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و شهروندان، خواسته‌ها و مطالبات آنان را هم از نزدیک جویا شویم.

سید محمد احمدی تصریح کرد: عمده مشکلاتی که مردم داشته و به ویژه در بحث شهری مطالبه می‌کنند بحث پسماند، موضوعات مرتبط با فضای سبز، فضاهای ورزشی و بازگشایی معابر را شامل می‌شود.

وی ابراز داشت: در دیدارهای چهره به چهره سعی می‌کنیم موضوعات مختلفی که مدنظر شهروندان است را مورد بررسی قرار دهیم تا مشکلات و موارد مورد بحث در سریع‌ترین زمان و به شکل بهینه حل و فصل شوند.

شهردار رشت با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری رفع مشکلات محلات و مناطق کمتر برخوردار را در اولویت‌ خود میداند افزود: معتقدیم ارتباط نزدیک با مردم در مساجد و محلات و جویا شدن مشکلاتشان آثار و برکات فراوانی دارد و به توسعه متوازن شهری کمک می‌کند.

سید محمد احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری رسیدگی به محلاتی است که به هر دلیلی از حیث خدمات شهری عقب مانده‌اند و باید به هر ترتیبی که شده کمبودها را جبران کنیم.

در این بازدید محمدرضا احمدی و سید علی آقازاده نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه رشت حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …