چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: بیمه یکی از مهمترین مولفه های تضمین کننده منافع و مصالح عمومی شهروندان به ویژه روستاییان می باشد . رتبه ی شهرستان لاهیجان درصندوق بیمه تامین اجتماعی ۵ /۲۳ درصد می‌باشد و ۶۶۴۷نفر در شهرستان لاهیجان بیمه‌شده رسمی و ۴۱۱۷ نفر بیمه شده ی فعال هستد که که ماهانه یا سالانه حق بیمه پرداخت می کنند.

اختصاصی همای گیلان/اولین جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی شهرستان لاهیجان با حضور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی مورخه٢ /۹۹/۱۲ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

در این جلسه بر اساس آمار و اطلاعات اعلام شد :
۶۶۴٧نفر بیمه شده رسمی و ۴۱۱۷ نفر بیمه شده فعال هستند که بیمه را ماهانه یا سالانه پرداخت می‌کنند . قدر السهم تکلیفی شهرستان در سال ٩٩،تعداد ٩۵٩ نفر بوده که تاکنون ٣١٩ نفر بیمه شده اند. لاهیجان دارای رتبه۵ /۲۳ درصدی در استان می باشد.

فرماندار شهرستان لاهیجان بیمه را یکی از مهم‌ترین ممولفه های تضمین کننده منافع و مصالح عمومی دانست و گفت:

بیمه اساساً یکی از مهمترین مصادیق رفاهی و معیشتی کشورهای مترقی جهان و تضمین منافع و مصالح عمومی به ویژه روستاییان عزیز و زحمتکش می‌باشد و بدون شک هم مسئولان و کارگزاران و دهیار ها نقش مهم و موثر خود را در دولت دارند و با گام های استوار ،محکم و با عزمی جاذب و خلل ناپذیر می توانیم با توجه به مولفه ها و پارامترها بهترین رویکرد را در این امر مهم از خود به جای بگذاریم .

محمودی گفت: دولت توانست این صندوق را به عنوان مهمترین طرح ملی برای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر عملیاتی کند.

وی خاطر نشان کرد روستاییان می‌توانند با عضویت در این صندوق با انتخاب سطوح درآمدی آگاهانه با پرداخت حق عضویت از مزایا حقوق دریافتی، مستمری ناشی از فوت سرپرست و .. فعلی بهره مند شوند .

وی افزود:۰۰۰ ۸۵ نفر از روستاییان گیلان مشمول صندوق می باشند و۳۰۰۰نفر از آن ها در صور مختلف از مزایای آن حقوق و … بهره‌مند هستندو این بزرگترین مزیت نسبی است که دولت برای مردم فراهم کرده است.

وی در پایان گفت امیدوارم با ارتقای فرهنگ و تقویت مناسبات کاری میان کارگزاران، دهیاران و یک کلام مسئولین زیربط در گروه شهرستان های پیشرو تلقی شویم و با اهتمام بخشدارهای جوان و استفاده ی آنها از تجارب با محوریت فرمانداری و با تعامل بی واسطه با مسئولین بهترین رتبه را از آن خود کرده که لازمه ی آن نهادینه کردن فرهنگ بیمه در افکار عمومی است.

خبرنگاروعکاس:شقایق و آتنا کیهان

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: 🔹ممنوعیت …