چاپ مطلب چاپ مطلب

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان فومن

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

همای گیلان/محسنی با بیان این که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دو رخداد مهم ملی و محلی در سال ۱۴۰۰ است که تعیین کننده حضور افراد در سمت های مهم ملی و محلی است، افزود: انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است و مشارکت در انتخابات بیانگر حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور و نماد یک نظام مردم سالاری دینی می باشد.
وی با بیان این که انتخابات و میزان مشارکت، پشتوانه ملی و محلی برای منتخبین این عرصه می باشد، درخصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: این رخداد، به منزله تعیین افراد برای تصمیم گیری در سطح شهر و روستا و تصمیم گیری برای پیگیری امور مردم است.
محسنی در ادامه اظهار کرد: سابقه شهرستان فومن، نشان دهنده مشارکت بالا در انتخابات است و علاقه مندی مردم به پیگیری مسائل محلی زمینه ساز‌ نرخ بالای مشارکت در این شهرستان بوده است.
وی ضمن بیان این که انتخاباتی که در شهرستان برگزار می شود نتیجه روزها و ساعت ها کار و تلاش فشرده کارکنان فرمانداری و عوامل اجرایی در شهرستان است و ماحصل آن همواره مطلوب بوده است، افزود: انتخابات دوره قبلی نیز در سایه برقراری امنیت، مشارکت بالا و بدون هیچ مشکلی با موفقیت برگزار شد که نشان دهنده عملکرد صحیح و موفق مجریان آن می باشد.
فرماندار شهرستان با مورد توجه قرار دادن همکاری و تشریک مساعی همگان در برگزاری هرچه بهتر این رخداد سیاسی ملی، بر این نکته تایید کرد که تمام ظرفیت ها و امکانات لجستیک و پرسنلی شهرستان در صورت نیاز، برای انتخابات به کارگیری خواهد شد.
وی با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز، به طور متوسط هر سال انتخابات داشته ایم، افزود: وضعیت این دوره از انتخابات نسبت به سال های قبل متفاوت است زیرا شیوع بیماری کرونا و لزوم هوشیاری همگان و مدیریت این بیماری، ما را به رعایت پروتکل های بهداشتی و تطبیق نحوه برگزاری انتخابات با شرایط جدید از جمله انتخابات الکترونیکی یا سایر شیوه های احتمالی دیگر ملزم خواهد کرد.
محسنی، وظیفه شناسی و امانتداری مجریان انتخابات را دو بایسته مهم دانست و عنوان کرد: اهتمام و جدیت کارکنان فرمانداری شهرستان و سایر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سطوح ملی و محلی، امری بسیار حائز اهمیت است و ضرورت دار همچون گذشته به طور مطلوب رعایت شود.
وی در پایان با اشاره به اهمیت هوشیاری و آگاهی در قبال کلیه مسائل، تصریح کرد: ضرورت دارد کارکنان ستاد انتخابات شهرستان درخصوص حفظ اسرار، رعایت حفاظت کلامی و هوشیاری در قبال تخلیه تلفنی، آگاهی لازم را داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …