چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس فرضی نژاد مدیرمشاور املاک” زادگاهم سیاهکل ودیلمان ” در گفتگوبا همای گیلان گفت:در شرایط کنونی تولیدات کشاورزی می تواندموجب تثبت قیمت ها شود/بایدسخت گیری بیشتری نسبت به تغییرکاربری زمین های کشاورزی داشته باشیم/اصل موفقیت در مشاور املاک صداقت است/باافزایش بی رویه قیمت مسکن ، نگرانی دهک های پایین جامعه بیشترخواهدشد


اختصاصی همای گیلان/ایران اسلامی از جمله کشورهای جوان به حساب می ایدکه جوانان تحصیل کرده فراوان می توانندموتور اقتصاد ی آن باشند.
اما بها ندادن به بخش خصوصی وعدم توجه به تولید ، موجب بیکاری جمع کثیری از جوانان گردیده است . با همه این معایب ، یکی از حسن ها ، روی آوری جوانان تحصیل کرده در لایه های مختلف کشور می باشدکه این مسآله ، فواید زیادی دارد از جمله به روز بودن و همگامی با تکنولوژی .
همای گیلان در این هفته به سراغ یکی از مشاورین املاک رفت تا گفتگویی با مدیراین این مجموعه داشته باشد. وجه تمایز این مشاور املاک با سایرین ، دربکار گیری افراد تحصیل کرده مختلفی می باشد که از آنها در سمت های مختلف استفاده شده است که این نشان از درایت ولیاقت ایشان است تا از این همه جوانان استفاده شود و روحیه ی وحدت واتحاد را که در جامعه ما حلقه گم شده ای می باشد ،تمرین کنند.نکته حایز اهمیت دیگری که در این نشست ، مشاهده گردید ، پرداختن هر کس به وظیفه خود بود ومدیر این مجموعه در عین مدیریت ، رابطه ی دوستانه با پرسنل داشت . و بازهم آنچه مرا مشاق تر به گفتگو با این عزیزان نمود ، علاقه ی آنان به سخنان علمی وسنجیده بود بطوری که وقتی مباحث اقتصادی ودلایل عدم رونق کشاورزی مطرح شدهمه مشتاقانه بحث را دنبال می کردندواظهارنظرهای سنجیده ، عقلایی ونقادانه ای ارائه می نمودند. قبل از پرداختن به مصاحبه با مهندس مهدی فرضی نژادمدیر این مجموعه ، ابتدا به معرفی جوانان مشغول درمشاور املاک ” زادگاهم سیاهکل ودیلمان” می پردازیم تا سندی برگفته های اینجانب باشد.
ابتدابه سراغ تک تک آنها رفته ، باسابقه وتحصیلات آنها اشنا می شویم . در این مقال به دلیل کمبود فضا وعنایت به وقت مخاطب، فقط به ذکر معرفی و سمت آنها می پردازیم .این افراد به ترتیب حاج عباس اصغری مسئول روابط عمومی، مهندس علیرضا شبدینی معاون ،اسماعیل تقوایی مسئول ارزیابی زمین وخانه،دانش خوش رومسئول داخلی ، الیاس مهمان نواز سرمایه گذار، مهندس قلی پور مسئول حسابرسی، مهندس محمد جواد افروزمسئول ارزیابی،مهندس کاکویی معاون ارزیابی، مهندس میثم خان زرین مسئول خرید، مهندس ساسان مهدی پور مسئول فروش ،مهندس مرجان پیرو مسئول فضای مجازی، مهندس ارش کوهنورددمسئول سایت ، مهندس نادری مسئول معاوضه و مهندس سجاد شریفی نقشه بردار املاک می باشد.
این افراد را معرفی نمودم تا همه افرادبیکاروفاقد شغل ، از نحوه ی مدیریت مهندس فرضی نژادوطرق بکار گیری آنهادرس بگیرندکه چگونه می توان این حجم افراد را بکار گرفت بطوریکه از درآمد حاصله رضایتمند باشند.
مهندس مهدی فرضی نژادخرمروددانشجوی کارشناسی ارشدعمران(سازه)وکارشناس تربیت بدنی که سابقه بیست سال کار در مشاور املاک دارد در این گفتگو اظهار داشت :در چند سال اخیر به دلیل بالارفتن قیمت ملک وزمین توان خرید افراد بومی سقوط کرد وبیشتر خریداران ، افراد غیر بومی می باشند.
وی با اعلام نگرانی نسبت به هجوم این افراد در جهت خرید زمین های کشاورزی اظهار داشت:اقتصادی در دنیا وجود ندارد که بدون توجه به امر تولید ، نیاز های خود را مرتفع نموده باشد . گیلان ،استانی است که پتانسیل بالایی در امر کشاورزی دارد که توجه به این امر می تواند نیازهای مارا تامین کند . اما سنتی بودن کشاورزی وکوچک شدن زمین های کشاورزی این امکان را برای این استان فراهم ننموده که امروز ، به ناچار، فروش زمین های کشاورزی در دستور کار کشاورزان قرار گرفته است که به روز کردن کشاورزی ، می توانداین مشکلات را همراه با سخت گیری بیشتر قوه قضایی حل نماید.فرضی نژاد درپاسخ به این سوال که آیا درامدجواب گوی این حجم افراد بکار گرفته ، می باشد، اذعان داشت:هدف من در این مشاور املاک بها دادن به جوانان تحصیل کرده است .ضمن آنکه مشتری مداری بزرگترین هدف این مشاور املاک می باشد.وی ایجاد انگیزه برای مهندسین وارتباط خوب با مشاورین استان وتخفیف ویژه دیگر هدف ما می باشدکه به جد ، آنها را دنبال می کنیم .ضمن آنکه این ارتباطات موجب شده تا جذب سرمایه گذار در دستور کار ما قرار گیرد که ان شالله در آینده نزدیک از آنهادر این شهرستان در جهت سرمایه گذاری استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد : هر صنفی مشکلات خاص خود را دارداما کدرهگیری یکی از مهمترین مشکلات این صنف می باشدکه باید برای وکالت وتفویض وکالت کدرهگیری در نظر گرفته شود تا خریداران وفروشندگان بتوانندبه املاک، بیشتر اعتماد کنند.
مدیر مشاور املاک” زادگاهم سیاهکل ودیلمان” تصریح کرد:درصد کمیسیون در هر شهرستانی با شهرستان دیگر متفاوت است در حال حاضر درشهرستان سیاهکل یک درصد است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …