چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: بیمه و تامین رفاه اجتماعی از مهمترین مولفه های توسعه پایدار در هر جامعه محسوب می شود

فرماندار رضوانشهر گفت: بهره مندی مردم از بیمه و تامین رفاه اجتماعی یکی از مهمترین مولفه های توسعه پایدار در هر جامعه محسوب می شود.

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی صبح روز شنبه نهم اسفندماه در جلسه ستاد راهبردی بیمه روستائیان و عشایر این شهرستان با اشاره به تشکیل صندوق بیمه روستائیان و عشایر بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی گفت: هدف از تشکیل این صندوق، بیمه شدگان ساکنان شهرهای با جمعیت زیر بیست هزار نفر، بیمه کشاورزان  و برقراری مستمری خانوارها در روستاها جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه به سبب توان بالقوه ای که در فراهم ساختن زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری های کلان دارد، در حفظ حقوق بیمه گذاران و در نیل به رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید گسترش و توسعه خدمات به روستائیان، عشایر و اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد و همچنین با گسترش بیمه های اجتماعی در جهت کاهش فاصله طبقاتی جمعیت روستایی و شهری در تلاش است.

فرماندار رضوانشهر افزود: افراد مشمول این صندوق بیمه؛ روستائیان و عشایر، کشاورزان در روستاها، شاغلین فصلی و ساکنان شهرهای زیر بیست  هزار نفر، رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری در روستاها ، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و نظام پزشکی می باشند.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع شهرداران، بخشداران، دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، بیمه سلامت، خانه های بهداشت، دهیاران و شوراهای اسلامی و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج در راستای تبلیغات محیطی و  اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در سطح شهری و روستایی با استفاده از همه ظرفیت ها تلاش نمایند.

همچنین دکتر هانی قلی پور مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان نیز در این جلسه در خصوص نحوه اجراء و مزایای این طرع بیاناتی داشتند.
فرماندار رضوانشهر: بیمه و تامین رفاه اجتماعی از مهمترین مولفه های توسعه پایدار در هر جامعه محسوب می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …