چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت اعلام کرد: کاشت نهال به یاد ۲۹ شهید مدافع سلامت در رشت

شهردار رشت کاشت نهال به یاد ۲۹ شهید مدافع سلامت استان گیلان را توسط مجموعه شهرداری مورد اشاره قرار داد و گفت: ما به همراه شورای شهر رشت برای پاسداشت مقام شهدای مدافع سلامت احساس تکلیف کرده و مقدمات این کار را فراهم کردیم.

همای گیلان/سید محمد احمدی شهردار رشت در مراسم کاشت نهال و پلاک کوبی آن به یاد شهدای سلامت گفت: استان گیلان از همان ابتدای شیوع این بیماری در کشور یکی از استان‌های به شدت درگیر بود و یکسال بسیار متلاطمی و تلخی را به ویژه در اسفندماه سال گذشته پشت سر گذاشت و ما عزیزان زیادی را هم از دست دادیم.

احمدی رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را توسط عموم مردم لازم و ضروری خواند و ابراز داشت: امروز از ۲۹ شهید مدافع سلامتی که خانواده‌های گرامیشان در این مراسم حضور دارند یاد کرده و به روان پاک تمام شهدای گرانقدرمان صلوات نثار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: به جهت اهمیت پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت من و همکارانم در شهرداری رشت و با همفکری اعضای شورای شهر احساس تکلیف کرده و مقدمات این مراسم را فراهم کردیم تا به یاد این ۲۹ عزیز ۲۹ نهال را در این مکان بکاریم و ثابت کنیم همواره یاد آن‌ها زنده است.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی و تاکیدات ستاد مقابله با کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری این مراسم در دستور کار قرار گرفت و سعی کردیم زمان اینگونه تجمعات را هم برای احتیاط بیشتر به حداقل برسانیم.

رئیس شورای شهر رشت هم با تاکید بر اینکه امروز به یاد هر کدام از شهدای مدافع سلامت یک درخت کاشته می‌شود افزود: این کاری که ما امروز برای پاسداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت گیلان انجام می‌دهیم شاید بتوان گفت در سطح کشور بی‌نظیر است.

باکانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …