چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: داوطلبان انتخابات برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه نکنند

همای گیلان به نقل از شبستان «رحیم حیدری » در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ که امروز ( یکشنبه، ۱۷ اسفند) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: خبرنگاران یاوران و سرداران عرصه اطلاع رسانی هستند که اخبار و اطلاعات را درست و بهنگام منعکس می کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: این دوره از انتخابات با توجه به دشمنی های استکبار جهانی و تروریسم اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و مثل همیشه پای کار بودن مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی با صلابت و قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه دهد.

وی با تاکید بر سلامت و امنیت در  انتخابات، تصریح کرد: این دو موضوع برای حاکمیت اصل است و با کمک شورای تامین، دادگستری و سایر عوامل در صدد ایجاد فضایی امن و سلامت با مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

حیدری با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ تا ۲۶  اسفند ۹۹ انجام می شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ تا ۲۲  فروردین ۱۴۰۰ انجام می شود و همه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید از گواهی عدم سوء پیشینه برخوردار باشند.

فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان این دوره از انتخابات از چهار طریق اپلیکیشن موبایل،  نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام و ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر انجام می شود.

حیدری با بیان اینکه در مورد صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استعلام از مراکز چهارگانه انجام می شود، اذعان کرد: شعب رای نیز با توجه به شرایط کرونایی موجود حتی الامکان در فضای باز انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه تبلیغات ریاست جمهوری به مدت ۲۰ روز و شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز است، تصریح کرد: نحوه تبلیغات ریاست جمهوری از طریق فضای مجازی و رسانه ملی و تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی است.

حیدری از احراز هویت الکترونیکی در روز رای گیری خبر داد و خاطرنشان کرد: کنترل و جلوگیری از رای تکراری، اصالت شناسنامه و کارت ملی و … از جمله مزیت های این شیوه است.

فرماندار شهرستان لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از ۸۰۰ هکتار تالاب کیاکلایه لنگرود تنها ۱۳۵ هکتار از آن باقی مانده است، گفت: تالاب ها نقش اساسی در تنظیم اکوسیستم و فضای زندگی مردم دارد و اگر این بخش هم با ساخت و ساز و سیمان و بتن پر شود قطعا روحیات مردم شهرستان دچار آسیب خواهد شد.

حیدری با اشاره به کار مشترک شورای تامین و مجموعه دادگستری در خصوص احیا تالاب کیاکلایه، افزود: بخش موجود تالاب کیاکلایه محصور و حفظ می شود و شهرداری لنگرود با توجه به کارنامه موفق در کاهش زباله های انباشت شده در تالاب، تولیت لایروبی و دیواره گذاری به شهرداری لنگرود محول شد و استارت ابن کار به زودی آغاز خواهد شد و محصور شدن ۱۳۵ هکتار از تالاب کیاکلایه لنگرود نوید خوبی برای مردم شهرستان است

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …