چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه کمیته تامین آب زراعی شهرستان گفت ؛ کشاورزی یکی از عوامل تامین امنیت غذایی در جامعه محسوب می شود

با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی که با شخم زمستانه در اراضی کشاورزی شهرستان آغاز شده است ، جلسه کمیته تامین آب زراعی ( کشاورزی ) شهرستان سیاهکل به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

همای گیلان/در این جلسه هر یک از حاضرین ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای فصل زراعی پیش رو و همچنین رفع مشکلات و کمبودها برای تامین آب زراعی را بیان نمودند.
در ادامه این جلسه ، فرماندار سیاهکل در سخنانی بر شخم زمستانه در اراضی کشاورزی شهرستان تاکید کرد و گفت : کشاورزی یکی از عوامل تامین امنیت غذایی در جامعه محسوب می شود هر چه بیشتر کشاورزی رونق داشته باشد به ایجاد اشتغال و همچنین افزایش معیشت مردم کمک می نماید و لازم است که مدیران مرتبط با موضوع ، ضمن حضور در بین کشاورزان نسبت به ترغیب آنها به شخم زمستانه اقدام کنند تا فصل خوب و پر رونقی را برای کشاورزی شهرستان شاهد باشیم.
وی تعامل و همکاری بین ادارات حوزه کشاورزی در پیشبرد اهداف و تقویت بخش کشاورزی را موثر دانست و از اعضای حاضر خواست تا جلسات این کمیته را بصورت منظم برگزار کنند و مصوبات آن نیز با دقت و سرعت پیگیری نمایند .

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …