چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل گفت ؛ از تمامی نظرات ، پیشنهادت و راهکار ها در جهت توسعه شهرستان استقبال خواهم نمود

حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در فرمانداری شهرستان ، با فرماندار سیاهکل دیدار کردند.

همای گیلان/فرماندار سیاهکل در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از این حضور و اظهار محبت ، حضور در شهرستان سیاهکل و آغاز این مسئولیت در ماه پر فضیلت رجب را افتخاری برای خود دانست و اظهار امیدواری نمود تا با این همدلی و تعامل در بین مسئولین و حمایت های مردم ، شاهد شکوفایی و توسعه همه جانبه شهرستان سیاهکل باشیم .

وی در ادامه ، دعای خیر خانواده معظم شهدا و تمامی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و هشت سال دفاع مقدس را یک پشتوانه خوب و موثر برای مسئولین دانست و تصریح کرد : از پیشنهادات و راهکار های تمامی عزیزانی که می توانند برنامه ای ارائه کنند ، طرحی داشته باشند تا شهرستان سیاهکل ، شهرستانی توسعه یافته باشد و یا در خدمت بی منت به مردم ، شرمنده خون پاک شهدا نباشیم ، استقبال خواهم نمود و قطعا ً در مسیر عزت و سربلندی مردم نیز از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد .

ایشان افزودند : از تمام کسانی که می توانند برنامه ارائه کنند ، از جوانان ، دانشجویان و همه عزیزانی که دل در گرو توسعه شهرستان دارند دعوت می کنم تا با ارائه راهکار و اعلام نظرات خود به ما در این راه کمک نمایند تا با این وحدت و همدلی خوبی که در شهرستان وجود دارد بتوانیم شاخص های توسعه ای شهرستان را ارتقاء دهیم و مردم نیز این تحول را ببینند .

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …