چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ؛ امدادگران جمعیت هلال احمر ، فرشتگان نجات هستند

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور در فرمانداری سیاهکل با رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.


همای گیلان/فرماندار سیاهکل در این دیدار با تشکر از حضور میهمانان استانی ، تقویت و افزایش خانه های هلال در روستاها را موجب تسریع در امداد رسانی در زمان حادثه یا وقوع بحران عنوان کرد و افزود : تقویت و افزایش خانه های هلال در روستاها قطعا ً به تیم امداد و نجات هلال احمر کمک می کند تا ضمن تسریع در عملیات امداد رسانی ، نیروهای آموزش دیده در خانه های هلال در روستاها ، اولین نیروهایی باشند که سریعا ً به نقطه هدف حادثه یا بحران برسند .

فرماندار سیاهکل ، امدادگران جمعیت هلال احمر را فرشتگان نجات توصیف کرد و بیان داشت : در زمان وقوع بحران یا حادثه ، هر فردی که آسیبی ببیند با مشاهده نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر و دیدن لباس سفید و قرمز این امدادگران پرتلاش ، آنها را فرشتگان نجات خود می دانند و مطمئن می شوند که از این حادثه به سلامتی عبور خواهند کرد.

در این دیدار ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در سخنانی ، اقدامات و خدمات انجام گرفته توسط نیروهای این جمعیت در سطح شهرستان سیاهکل را تشریح نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …