چاپ مطلب چاپ مطلب

اعضای هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در لاهیجان انتخاب شدند

همای گیلان/اعضای هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در لاهیجان با برگزاری جلسه معتمدین شهرستان انتخاب شدند

در جلسه معتمدین شهرستان لاهیجان که روز جمعه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، سید اسماعیل علوی، رحیم علی آقازاده، ایرج نصیری پور، محمد یوسفی پور، مهدی مهدی پور، سیده زهرا رضوی طوسی، حجت الاسلام میناب، ‌اسماعیل پورحسن، محمد هوشنگ علیجانی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان از سوی معتمدین انتخاب شدند.

فرماندار لاهیجان در این جلسه اظهار داشت: گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی برحاکمیت آرای ملت است و همه افراد از مردم تا مسوولان برای برگزاری انتخابات با شکوه در سال آینده باید تلاش خود را انجام دهند.

محمودی افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آراء مردم، حق‌الناس است که همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند با امانت داری از آن مراقبت و محافظت کنند.

وی اظهار داشت: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در لاهیجان گفت: اخلاق‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهمترین وظایف کلیه دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …