چاپ مطلب چاپ مطلب

در جمع کارشناسان ستاد انتخابات فرمانداری؛ تاکید فرماندار لنگرود بر برگزاری باشکوه انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرا

حیدری با تاکید بر سلامت و امنیت در انتخابات، تصریح کرد: این دو موضوع برای حاکمیت اصل است و با کمک شورای تامین، دادگستری و سایر عوامل در صدد ایجاد فضایی امن و سلامت با مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

همای گیلان/رحیم حیدری با تاکید بر سلامت و امنیت در انتخابات، گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت بالای مردم ، برگزاری باشکوه انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم از وظایف مهم مجریان انتخابات است.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می کند، تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی هیئت‌های اجرایی و نظارت، بتوانیم به بهترین نحو ممکن انتخابات ۱۴۰۰ را در شهرستان برگزار کنیم.

حیدری با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: این دوره از انتخابات با توجه به دشمنی های استکبار جهانی و تروریسم اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

در پایان این نشست احکام کارشناسان انتخابات به آنها اعطا شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …