چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل ازشهرداران ادوار گذشته بندر کیاشهر به همت شهرداری بندرکیاشهر

همای گیلان/مراسم تجلیل از شهرداران ادوار گذشته با حضور فرماندار، امام جمعه ،معاون فرماندار ، بخشدار ، شورای شهر بندرکیاشهر ،روسای دستگاه ها و شهرداران ادوار گذشته بندر برگزار شد

?️در این مراسم امام جمعه بندر کیاشهر حجت الاسلام والمسلمین امیدی با بیان اینکه شهید باکری به دو دلیل در ذهن مردم باقی مانده که آن اخلاق خوب و خدمت به مردم می باشدگفت؛
واجبات ،پایبندی به اعتقادات و خدمت به مردم مهم است.

?️فرماندار آستانه اشرفیه دکتر حمیدرضایی با بیان اینکه امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰ حضور اکثریت را داشته باشیم گفت : مردم با رای دادن درانتخابات ،خودرا درمدیریت شهری دخیل می کنند.

?️وی همچنین از زحمات و ابتکار شهردار بندر کیاشهر در برگزاری این برنامه (تجلیل از شهرداران ادوار گذشته) تشکر نمودند.

شهردار بندر کیاشهر دکترعبدالرضاسلیمانی
ماندگاری انسان هارا عملکرد خوب آنها دانست و افزود ؛ با درس گرفتن از شهدای بزرگوار بالاخص شهید رجایی و شهید باکری درصد هستم به مردم که سرمایه کشور هستند خدمت کنم
وی همچنین گزارشی از عملکرد شهرداری را که مهمترین آن طرح جامع گردشگری می باشد ارائه کرد

دکتر_سلیمانی افزود: به دلیل بارندگی ها انشالله در سال پیش رو برنامه نهضت آسفال را شروع خواهیم کرد و تا زمانی که اینحانب در شهر بندرکیاشهر هستم به دنبال حق و حقوق و مطالبات بحق شهروندان خواهم بود .

دکتر سلیمانی خاطرنشان کرد:با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم ،از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا با پرداخت عوارض دست شهرداری را گرفته تا سال جدید را با قدمهای محکمی تری آغازنماییم.

وی ازتلاش عوامل شهرداری در ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و همچنین دربرقراری عدالت ونیزدرشد و پیشرفت شهر، تشکروقدردانی نمود که در این راستاشهروندان به جهت همفکری و همکاری درموفقیت شهرداری نقش مهمی داشته اند.

شهرداربندرکیاشهر با تقدیر و تشکر از مشارکت و حمایت شهروندان و تلاش تمامی کارکنان خدوم شهرداری عنوان داشت، هرآنچه حاصل شده است با تلاش این عزیزان بوده است.

گفتنی است در پایان از ۱۰ شهردار ادوار گذشته و شهردار فعلی دکتر سلیمانی و همچنین بخشدار سابق ومعاون عمرانی فرماندار تجلیل بعمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …