چاپ مطلب چاپ مطلب

به همت ستاد اجرایی فرمان امام گیلان و با حضور دکتر دلخوش و مسئولین استانی انجام شد؛ توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۵ سری جهیزیه نوعروسان مناطق کم برخوردار

همزمان با اعیاد شعبانیه مرحله پنجم رزمایش همدلی، احسان و مساوات و کمک مومنانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۵ سری جهیزیه نو عروسان مناطق کم برخوردار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ع) در گیلان توزیع شد.

همای گیلان/مراسم توزیع کمک های مومنانه با حضور و همراهی دکتر دلخوش نماینده مردم صومعه سرا، حجت الاسلام عادلی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، رضوان مدیرعامل مرکز بیماران کلیوی استان، رضوانی مدیرکل امورمساجد گیلان و جمعی از خیرین در مسجد ولیعصر منظریه رشت برگزار شد.

? مسئول ستاد اجرایی فرمان امام: اهدای ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۵ سری جهیزیه

دکتر کرمی مسئول ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در این مراسم ضمن خیرمقدم به حضور مهمانان و مدعوین گفت: ستاد اجرایی فرمان امام استان از اسفند ماه سال گذشته با ورود بیماری کرونا با تشکیل گروه های جهادی اقدام به تولید ماسک، گان، شیلد و مواد ضدعفونی کننده نمود و همچنین در ضد عفونی معابر عمومی نیز دست به کار شد.
کرمی با بیان اینکه در طول یکسال در گیری با این بحران، ۱۰۷ هزار بسته معیشتی، ۳۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۱ هزار بسته آموزشی و ۱۱۰ سری جهیزیه در سطح استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام اهدا شد اظهار داشت: امروز آخرین مرحله رزمایش مساوات و همدلی را با همراهی ۲۰۷ گروه جهادی، خیریه ها، سمن ها، کانون های مساجد استان اجرا کردیم.
وی افزود: امروز شکرانه خدمت رسانی در زمینه معیشت اهدای ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته انجام شد که خدا را شاکریم و امیدواریم به برکت ایام شعبانیه روزی رقم زده شود که دیگر شاهد خانواده های نیازمند نباشیم.
کرمی در ادامه خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه اشتغالزایی، درآمد زایی اقشار جامعه اقداماتی در سطح استان و کشور انجام داده است.

?دکتر دلخوش: ستاد اجرایی فرمان امام سوپاپ اطمینانی برای نظام و حاکمیت است

دکتر دلخوش نماینده مردم صومعه سرا نیز در این مراسم ضمن تشکر از مسئول ستاد اجرایی فرمان امام و اصحاب رسانه بواسطه پوشش خبری این امر خداپسندانه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام سوپاپ اطمینانی برای نظام و حاکمیت است‌.
دلخوش افزود: این ستاد زیر نظر رهبر معظم انقلاب در مواقع سخت و بحرانی خصوصا در مسایل اقتصادی و عمرانی به داد نظام می رسد.
وی با اشاره به اینکه ما شاهد تلاش های همیشگی این ستاد هستیم و این رزمایش از کارهای کوچک آنان محسوب می شود عنوان کرد: در همین دوره بحران کرونا ستاد اجرایی فرمان امام بود که برای تولید واکسن دست بکار شد و در حال حاضر هم خوشبختانه روند خوبی را در این راستا پیش برده است.
نماینده مردم صومعه سرا تصریح کرد: پروژه های عمرانی در سطح کشور اعم از پل سازی، مدرسه، مسجد در مناطق محروم از جمله اقدامات این ستاد بوده و همچنین بدون توقع حمایت سرمایه گذاران را نیز داشته و در راستای مساعدت به تولید کنندگان و کارخانه داران ضعیف شده نیز گام برداشته است.
دلخوش همچنین پیشگامی ستاد اجرایی فرمان امام را برای مدرسه سازی در سطح استان مثبت و شایسته ارزیابی کرد و گفت: احداث ۴ مدرسه در حال ساخت از اقدام بسیار بزرگ و ارزشمند این ستاد است که امیدواریم با تلاش ها و فعالیت های همه جانبه شان مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور نیز با همراهی هم مرتفع گردد.

?حجت الاسلام عادلی: ایرانیان در بحث انفاق و مساوات سرآمد ملتها هستند

حجت الاسلام عادلی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام را نیز شایسته و ارزشمند دانست و گفت: این اقدامات خیرخواهانه در امر مساوات، انفاق در مراحل دشوار و بحرانی جای بسی تشکر دارد.

وی گفت: از آنجایی که همیشه بشر دستخوش حوادث بوده است ‌و در اتفاقات طبیعی نقشی نداشته اما مردم ایران در کمک و همدلی بسیار خوش درخشیدند و آموخته اند که در بحث احسان و انفاق سرآمد ملتها باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …