چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار شهردار با خانواده شهید فتحی و کربلائی اسماعیل گوهری از مداحان پیشکسوت رشت

همای گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (سه‌شنبه ۳ فروردین) به همراه چند نفر از اعضای شورای شهر محمد حسن علیپور، محمدحسن عاقل‌منش و فاطمه شیرزاد با خانواده معظم شهید فتحی و همچنین کربلائی اسماعیل گوهری از پیرغلامان و مداحان پیشکسوت رشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید فتحی از شهدای جانباز و آزاده رشت است که شهردار رشت به اتفاق اعضای شورای شهر در منزل این شهید سرافراز حاضر شدند و فرارسیدن عید نوروز و اعیاد شعبانیه را خدمت خانواده‌شان تبریک گفتند.

کربلائی اسماعیل گوهری نیز یکی از مداحان و پیرغلامان پیشکسوت شهر رشت محسوب می‌شود که سال‌ها در این وادی و به عشق امام حسین‌(ع) به روضه خوانی و مرثیه‌سرایی پرداخته است.

علاوه بر این‌ها شهردار رشت امروز در سومین دیدار عیدانه و نوروزی خود به همراه سه نفر از اعضای شورای شهر از ایستگاه شماره ۱۲ آتش‌نشانی نیز بازدیدی به عمل آوردند.

در این بازدید سید محمد احمدی فرا رسیدن عید نوروز را به پرسنل و مدیریت ایستگاه شماره ۱۲ آتش‌نشانی شهر رشت تبریک گفت و ضمن بررسی برخی از مسائل و مشکلات با آنان صمیمانه گفت‌وگو کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …