چاپ مطلب چاپ مطلب

قاچاقچی موادمخدر در لاهیجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: یک کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل وی کشف شد.

همای گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “مجید نیکویی” گفت : موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.
وی گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی که اقدام به نگهداری و توزیع موادمخدر سنتی در سطح شهرستان لاهیجان می‌کند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع با تلاش مستمر و بی‌وقفه محل اختفای این فرد را شناسایی کردند افزود: در یک عملیات غافلگیرانه متهم مورد نظر در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان دستگیر شد.
این مقام انتظامی از کشف یک کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از منزل این قاچاقچی خبر داد و تصریح کرد: متهم ۶۰ ساله نیز بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ نیکویی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …