چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان چای کشور اعلام کرد:قیمت جدید خرید برگ سبز چای اعلام شد؛ چای درجه یک ۶۶۹۰ تومان

رئیس سازمان چای کشور از ابلاغ قیمت خرید برگ سبز چای خبر داد و گفت: قیمت برگ‌ سبز چای درجه یک ۶ هزار و ۶۹۰ تومان و درجه دو ۴ هزار و ۷۸۱ است.

همای گیلان  به نقل از تسنیم، حبیب جهانساز صبح امروز در جمع خبرنگاران از ابلاغ قیمت برگ سبز چای خبر داد و اظهار داشت: قیمت برگ‌ سبز چای درجه یک ۶ هزار و ۶۹۰ تومان و درجه دو ۴ هزار و ۷۸۱ است.

رئیس سازمان چای کشور ابراز داشت: متعاقب ابلاغیه خرید تضمینی برگ سبز چای، سازمان چای اقدامات لازم در جهت ساماندهی ناظرین را انجام داده است.

جهانساز خاطرنشان کرد: در این راستا مقدمات ساماندهی کارخانجات چای و عقد قرارداد با کارخانجات فراهم شده و سازمان چای آمادگی کامل جهت استقرار کارشناسان برای حضور در مراکز خرید چای را دارد.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه آمادگی‌های لازم ایجاد شده عنوان داشت: کارخانجات می‌توانند از این پس برای خرید برگ سبز از سازمان چای اقدام کرده و عقد قرارداد کنند.

وی گفت: همانطور که در قیمت خرید برگ سبز چای ابلاغ شده ۷۵ درصد، سهم کارخانجات بوده و پس از خرید برگ سبز چای از چایکاران به ۷۵ درصد قیمت به کارخانجات فروخته می‌شود.

جهانساز ابراز داشت: کارخانجات چای نیز در قبال این فروش با سازمان چای عقد قراردادی برای پرداخت مبلغ برگ سبز چای انجام می‌دهند.

رئیس سازمان چای با بیان اینکه کار خرید برگ سبز چای از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‌شود افزود: کارخانجات چای برای عقد این قرارداد می‌توانند از همین امروز به دایره حقوقی سازمان چای مراجعه کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …