چاپ مطلب چاپ مطلب

۱۴فقره سرقت در پرونده باند سارقان

فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند ۳ نفره سارقان سیم برق با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

همای گیلان/سرهنگ “مجید نیکویی” با بیان اینکه آموزش شهروندان و بالا بردن دانش انتظامی آنها در خصوص اصول پیشگیری از سرقت در کاهش وقوع آن بسیار تاثیرگذار است اظهار داشت: پلیس ضمن برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.
وی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، یک سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را در حین سرقت دستگیر کردند افزود : متهم ۳۴ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت سیم‌های برق با همدستی ۲ نفر دیگر نیز اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهمان ۴۰ و ۴۲ دیگر این پرونده نیز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند تصریح کرد: سارقان به ۱۴ فقره سرقت سیم‌های برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ نیکویی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …