چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: داوطلبین انتخابات شوراهای روستا ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند

محمود قاسمی به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در محل بخشداری‌های مرکزی و بخش پره سر از محل ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها بازدید کرد و افزود: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در ۹۴ روستای شهرستان رضوانشهر برگزار می‌گردد که از این تعداد،۴۵ روستا در بخش مرکزی و ۴۹ روستا در بخش پره سر واقع شده است.

همای گیلان/ محمود قاسمی به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در محل بخشداری‌های مرکزی و بخش پره سر از محل ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها بازدید کرد و افزود: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در ۹۴ روستای شهرستان رضوانشهر برگزار می‌گردد که از این تعداد، ۴۵ روستا در بخش مرکزی و ۴۹ روستا در بخش پره سر واقع شده است.

وی ادامه داد: تعداد شوراهای اسلامی ۵ نفره ۴ روستا که بخش مرکزی و پره سر هرکدام ۲ روستا و همچنین تعداد شوراهای ۳ نفره بخش مرکزی ۴۳ و بخش پره سر ۴۷ روستا می‌باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رضوانشهر با اشاره به روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی گفت: داوطلبان می‌توانند به چهار روش به صورت حضوری در بخشداری‌ها و به صورت غیر حضوری از طریق اپلکیشن و نرم‌افزار موبایلی و دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت‌ها ثبت نام نمایند و کد رهگیری دریافت نمایند، که با توجه به شیوع ویروس کرونا به داوطلبان توصیه می‌گردد به صورت غیرحضوری ثبت نام نمایند و لزومی به مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نیست و ضرورتی به تحویل فیزیکی مدارک نمی‌باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه تعداد روستاها زیاد است و قطعا داوطلبین هم تعدادشان زیاد خواهد شد از داوطلبین تقاضا می‌کنم که ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

قاسمی تأکید کرد: دهیاران روستاها موظفند فارغ از وابستگی‌های قومی و جناحی به فرد و یا افراد مختلف، زمینه حضور روستائیان را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی را فراهم کنند

وی با تأکید بر سلامت و امنیت انتخابات ابراز امیدواری کرد: انتخابات امسال پشتوانه‌ای برای نظام است که باید سالم و قانونمند برگزار گردد و همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی با اطلاع‌رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه با مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم نمائیم.

ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز گذشته دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ۲۲ فروردین (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …