چاپ مطلب چاپ مطلب

قاچاقچیان حین حمل موادمخدر غافلگیر شدند

همای گیلان/ فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۲ قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان دستگیر و ۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو آنها کشف شد.
سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ با تمام توان و به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
وی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع موادمخدر توسط افرادی در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی پاسداران با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمینان از صحت موضوع با تعقیب و مراقبت انجام شده و اشرافیت اطلاعاتی، ۲ متهم این پرونده را در حال تردد با سواری ال۹۰ در یکی از روستاها شناسایی و خودرو آنها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی از کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو قاچاقچیان خبر داد و گفت: قاچاقچیان ۲۳ و ۳۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ نیکویی در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برگزاری جشنواره بهارنارنج در شهر کومله

برگزاری جشنواره بهارنارنج در شهر کومله دکتر منوچهر مهدی پور ،شهردار کومله از برگزاری جشنواره …