چاپ مطلب چاپ مطلب

بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه: تاوان تصمیمات نابخردانه دولتمردان را مردم پَس می دهند

بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه: تاوان تصمیمات نابخردانه دولتمردان را مردم پَس می دهند

بهزاد مقدم نیا با ابراز تاسف از شروع موج چهارم کرونا در کشور اظهار کرد: چند روزی بیشتر به فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز باقی نمانده بود، و همه تصور میکردند ، ستاد ملی کرونا که در راس آن حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران حضور دارد، با اعمال دستورات و تاکیداتی از انجام سفرهای نوروزی جلوگیری خواهد کرد.

وی با انتقاد از عدم اتخاذ تصمیمات صحیح در ستاد ملی به منظور کنترل شرایط کرونایی افزود: متاسفانه عدم اتخاذ تصمیمات درست ،موجب شروع موج چهارم کرونا در کشور بالاخص استان ها شمالی از جمله گیلان شده و افزایش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا نشانه تصمیمات نابخردانه برخی از دولتمردان در این مورد است که متاسفانه تاوان آن را مردم پَس می دهند.

مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت و سلامت مردم موضوع شوخی برداری نیست گفت: اگر ستاد ملی کرونا و در راس آن حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در ایام تعطیلات نوروز با اتخاذ محدودیت هایی ، مانع از انجام بسیاری از سفرهای غیر ضروری می شدند به یقین چنین حالت اضطراری در بسیاری از شهرهای کشور حاکم نمی شد.

مقدم نیا با اشاره به اینکه رشادت های کادر درمان در کنترل این ویروس کشنده، با اشتباهات ستاد ملی کرونا هدر رفت بیان کرد: ویروس کرونا ثابت کرد که با کسی تعارف ندارد و چنانچه لحظه ای درنگ کنیم به یقین نتایجی زیان بار رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انتظار ورود جدی به این موضوع را داریم افزود: دولتمردان و در راس آنان رئیس جمهور باید بابت تصمیمات اشتباه و کم کاری ها و بی توجهی ها در این باره مورد بازخواست قرار بگیرند و از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای احقاق حق مردم این شهر در این مسئله به طور جدی ورود کنند.

مقدم نیا با قدردانی از رشادت های کادر درمان گفت: تلاش های شبانه روزی کادر درمان شایسته تقدیر است و امیدواریم به حرمت ماه مبارک رمضان ، تمامی مردم جهان ، بالاخص ملت بزرگ ایران اسلامی هر چه زودتر از شر این بیماری مهلک خلاص شوند.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی! 

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی!  یک واحد رستوران در …