چاپ مطلب چاپ مطلب

بیمه سلامت لاهیجان برای انعقاد قراردادباکلیه پزشکان ودندانپزشکان اعلام امادگی کرد


اختصاصی همای گیلان/جعفری رئیس بیمه سلامت لاهیجان از اعلام آمادگی برای انعقاد قرارداد با تمامی پزشکان و دندانپزشکان شهرستان خبر داد و اظهار داشت :این اداره آماده همکاری با تمامی پزشکان عمومی ، متخصص ، فوق تخصص ، فلو شیپ و دندان پزشکان (غیر طرف قرارداد) شهرستان است.
“مهرانگیز جعفری ” روز دوشنبه ۳۰فروردین در مصاحبه با خبرنگار همای خبر اظهار داشت: در صورت عدم تمایل پزشکان و دندانپزشکان به انعقاد قرارداد  ، با دریافت نام کاربری و کلمه عبور ، نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان ، دندانپزشکان و ماماها میسر خواهد بود .
وی تاکید کرد : این اقدام به منظور رفاه حال مردم و پشتیبانی هرچه بیشتر از پزشکان انجام شده و با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک و با پرداخت به روز مطالبات همراه خواهد بود .
وی اضافه کرد: با اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، بیمار با ارائه کد ملی و دریافت شناسه رهگیری می تواند در مراکز درمانی کلیه خدمات تحت پوشش را دریافت نماید .
٧۴هزار و۶٨٨ نفر در شهرستان لاهیجان در پنج صندوق بیمه ای کارکنان دولت ، ایرانیان ،  بیمه همگانی ، روستائیان و سایر اقشار تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند و از خدمات ارائه شده توسط ٨٢پزشک ، ١٣دندانپزشک ، ٢٠داروخانه ، ١١موسسه تصویر برداری پزشکی ، ٧ آزمایشگاه ، ٩ موسسه فیزیوتراپی ، ١۴مرکز خدمات جامع سلامت ، ٢درمانگاه و ٣ بیمارستان طرف قرارداد ، استفاده می کنند

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …