چاپ مطلب چاپ مطلب

شیخ احمدشعربافان: باید دست سیاسیون دلال از اقتصاد ما قطع شود/کرونای اصلی در کشور ما دروغ و تزویر وریاست


اختصاصی همای گیلان/امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه های مردم جهان به خصوص کشورهای کمتر توسعه یافته شیوع ویروس کرونا می باشد.
این مسئله نه تنها موضوع اول دولتمردان است، بلکه کل جامعه مدنی را درگیر نموده است و تحریک حس انسان دوستانه از بهترین اتفاقات این بحران می‌باشد و هستند کسانی که در این شرایط بد اقتصادی به فکر هم وطنان خود هستند. اما معضل کرونا در کشور ما کمی پیچیده‌تر است تحریم‌ها مانع قدرت نمایی مسئولین در کشور شده است . ازسوی دیگر شعار های مداوم دولتمردان در جهت حل مشکلات مردم و کم کردن فاصله طبقاتی به بن‌بست برخورده و بازخورد معکوس داشته است. همانطوری که می دانید سال جدید از سوی رهبر انقلاب به نام تولید ،پشتیبانی ها و مانع زداییها نامگذاری شده است با این عنوان گفتگویی با حاج احمد شیخ شعربافان یکی از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی انجام داده ایم که با هم آن را می‌خوانیم شعر بافان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه جنابعالی به عنوان یک بیزینس من در اقتصاد فعال هستیدبفرماییدنامگذاری امسال به این نام چه تاثیری می‌تواند بر اقتصاد کشور داشته باشد، گفت؛همانطوری که می دانید رهبر انقلاب سال هاست که شعار سال را در موضوع اقتصاد خلاصه می نماید این نشانگر توجه رهبری به موضوع و اهمیت اقتصاد در کشور میباشد شما هیچ وقت ندیدید سالی به نام موضوعات جنگی یا هسته‌ای نام‌گذاری ‌شود این خود خط بطلان بر یاوه گویی های دشمنان خارج از کشور می کشد که می گویندایران به موضوعات نظامی و جنگی تمایل دارد . اما نامگذاری امسال به دستور رهبر انقلاب کمی متفاوت تر از گذشته است به نظر می‌رسد که در تمام سال های ماضی توجه به اقتصاد حرف اصلی رهبرانقلاب بوده است اما در سال جدید هم باید از تولید پشتیبانی شود و هم موانعی که باز دارنده هستند باطل گردد‌ یکی از مهمترین موانع تولید واردات کالاهای خارجی است که مانع توسعه تولید داخلی می‌شود و دیگر موارد و موانع تولید ضعف قانون است که مشاهده شده است افراد زیادی در لوای قانون مبادرت به واردات بی‌حد و حصر کالامی نمایند . دیگر مشکلی که عموما تولیدکننده داخلی رغبت به تولید نمی کند عدم حمایت از تولیدکننده است
ناسزا می‌گویند؟ حرف مردم این است که قرار بود این انقلاب فاصله طبقات را کم کند چرا فاصله طبقاتی زیاد تر شده است؟ درست است که الان کرونا اقتصاد را تعطیل کرده است اما کرونای اصلی که باعث تعطیلی اقتصاد ما شد مربوط به امسال یا سال گذشته نیست سالهاست که ما گام مهمی در خصوص تولید و اقتصاد بر نداشته ایم . چند سالی است که در شرایط تحریم به سر می‌بریم چرا آن زمانی که شرایط فروش نفت مساعد بود ، برای تولید و رهایی اقتصاد کشور از درآمد نفتی کاری نکردیم ؟ کرونای ما همان دروغ و تزویر و ریا بود . ما صندوق خیرین داریم واقعاً شرم‌آور است افرادی به ما مراجعه می‌کنند و از ما می‌خواهند تا به آنها کمک شود جهت خرید نان ! التماس می کنند تاشکمشان سیر شود !
همان طوری که کرونا الان به کسی رحم نمی کند ما سال‌هاست به هم نوع خودمان رحم نکرده ایم . دیگران را زیر پا له کردیم تا خودمان زنده بمانیم . نگرانی مردم از کرونایی است که سال ها دامن بازار ما را گرفته است . واقعا شرم آور است که در یک شهر کوچک یک کالا به چندین قیمت به فروش برسد . این مردم سالاری است یا مردم سواری ؟!
افزایش هزینه‌های تولید و مواد اولیه یکی از مهمترین عوامل ورشکستگی تولیدکنندگان می باشد این هم مواردی است که رهبر انقلاب در زمان تحویل سال به آن اشاره نمود . پس سال جدید سالی است که علاوه بر جهش تولید باید مشکلات تولید داخلی حل گردد و ضمن آن که حمایت مسئولین را هم باید داشته باشیم .وی اظهار داشت: امروز مملکت ما مرد عمل میخواهد به طوری که هم بتواند از تولید داخلی حمایت کند هم ارتباط جهانی داشته باشد . دیگر دوره مدیران نالایق تمام شده است .مردم بسیاری از مشکلات کشور را از ناحیه همین مدیران می‌دانند . در گام دوم انقلاب باید این این نقص برطرف شود و من در یک مصاحبه تلویزیونی که اخیراً انجام دادم گفتم باید دست آدم های دلال و سیاسیون دلال از اقتصاد قطع شود . گرانی و بیکاری بیداد می کند اگرچه این موضوع تنها مشکل کشور ما نیست اما در کشورهای دیگر تدبیری می‌ اندیشند . همه می دانیم که این انقلاب یک انقلاب مردمی است و بر پایه خون شهدا بنا نهاوه شده است. چه شده است که امروز همین مردم به مسئولین
این جانباز جنگ تحمیلی اذعان داشت: فکر می‌کنم دست‌هایی در کار است تا مردم از انقلاب رویگردان شوند. اما واقعیت این است که مردم سهل انگاری مسئولین را به پای انقلاب نمی نویسد و به بیعتی که با انقلاب بسته اند وفادارند. اینجانب به عنوان جانباز جنگ تحمیلی وقتی در اخبار می‌شنوم تمام دولت و مجلس بسیج شده اند تا از در خصوص قیمت مرغ و روغن قیمت گذاری نمایند، شرمنده مردم می شوم . من اگر مصاحبه می کنم دلیلش این است که اینها درد است . من جانباز ،تحمل این بی عدالتی را ندارم . ایدئولوژی ای که ما در اوایل انقلاب تعریف کردیم با آنچه که امروز مشاهده می کنیم زمین تا آسمان متفاوت است ‌ من سرباز ولایت هستم تمام تلاش من این است که شاید بتوانم گرهی از گره های بیشمار مردم را باز نمایم . می‌خواهم با مردم باشم نه سربار مردم . هدف از ایجاد هیئت ثارالله لاهیجان خدمات رسانی به مردم می باشد . این هیئت هم اکنون اقدام به بازسازی یک واحد جهت تقدیم به سومین قرارگاه مرکزی ثارالله نمودند تا انشالله پس از رفع شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اینجانب به عنوان خادم هیئت، نوکری امام حسین را داشته باشم تا زائرین را به صورت صلواتی به کربلا اعزام نمایم. ضمن آنکه
هیئت مذهبی عزاداران ثارالله ایران اولین هئیتی می باشد که مردم را بصورت رایگان به کربلا اعزام می نماید.و اعزام ،پذیرایی،اسکان بزرگترین موکب ثارا…ایران (لاهیجان)که در کربلا معلی مستقر می باشد.این هئیت در سال ۸۰ تاسیس شده است اولین کاروان موتور سواران سنگین ۱۴۰۰ سی سی به بالا در دنیا بعد از انقلاب اسلامی بوده است که عازم کربلا شده است البته هدف اعزام هیئت عاشقان امام حسین علیه السلام است که توان مالی در جهت رفتن به کربلا ندارد که با شعار صلح و دوستی بین کشور ایران و عراق است . شعربافان تصریح کرد: کارهیات داری مشکلات خاص خود را دارد اما فقط عشق امام حسین علیه السلام هموارکننده ی این مشکلات است . هیئت داری یعنی عشق ؛ عشقبازی با امام حسین علیه السلام دل بزرگ میخواهد، دل کوچک نمی‌تواند این مشکلات را تحمل کند. بارها مشاهده کردم کسانی هستند که حاضر نیستند یک قدم برای کسی بردارند، اما وقتی اسم امام حسین علیه السلام می آید، حاضرند تمام هستی خود را تقدیم نمایند .تکلیفم را امام حسین مشخص کرده است من خادم امام حسین علیه السلام و سرباز ملت و ولایت هستم به قول سردار دلها سردار سلیمانی ما ملت امام حسینیم . وی با تمجید از تدابیر مدبرانه رهبر انقلاب گفت: بزرگترین سرمایه این انقلاب ، وجود رهبر انقلاب است که همچون شاه کلیدی ،گره گشای مشکلات کشور است و خداوند انشاالله ایشان را به همراه حضرت آیت الله سیستانی ، مرجع تقلید شیعیان جهان حفظ کند.
این جانباز جنگ تحمیلی خطاب به دولت آمریکا اظهار داشت: چرا نسبت به جمهوری اسلامی این همه کینه و نفرت دارید ؟ این کشور آزاد جز حق و حقیقت و استقلال طلبی خواهان چیز دیگری نیست ایران جنگ طلب و تروریست نیست . شما خود پرورش دهنده ی داعش و طالبان هستید.
حاج احمد شعربافان سپس به بیان خاطره ای از یک دوست رزمنده در سوریه پرداخت و گفت : دوستم همسایه ای داشت که دارای دختری دوازده ساله بود که داعش او را به زور و با پرداخت دلار ،
از پدرش خواستگاری کردند و بردند .بعد از چند روز دختر را جلوی خانه پدرش دیدم که قصد سوزاندن خود را با بنزین دارد و فریاد می زند ای پدر تو مرا به یک نفر داده ای یا به ۵۰ نفر ؟در نهایت دختر خود را می سوزاند . وی افزود: ما هنوز جنایت‌های داعش و هزاران گروه وابسته به آل سعود و آمریکا را فراموش نکرده ایم و اگر جانفشانی ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم نبود ، کسی را یارای مقاومت در مقابل این اشرار نبود ،معلوم نبود چه بلایی سر ملت ما می آمد . در پایان جا دارد از وزارت اطلاعات، فرمانده محترم ناجا ،سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه ,ارتش غیور ,بسیجیان جان بر کف، پاسداران همرزم خودم، مردم خوب و فهیم ایران، همه کسانی که دست حسینی با قرارگاه‌های مرکز ثارالله و موکب در عراق و ایران چه در زلزله چه سیل و بحران کرونا اهدای پکهای غذا داشتندد ، تشکر می کنم.
همچنین از دوست عزیزم ابو باقر از فرماندهان لشکر حشدالشعبی که بعد از امام حسین علیه السلام به ما آبرو دادند ، سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین محترم ناجا و همکاران ایشان ، مهندس سید ابراهیم کربلایی ،سید محمد جواد موسوی، دکتر درخش، دکتر کبیری ،دکتر آصف جاه (که خدمت خلاصانه رایگان به بیماران هئیت داشتند)،جناب آقای تقویی ،سید رسول برسان ،حسین فرقانی از خادمین هیئت و آقای حسام هراتی ایرانی ،دکتر مجید طوسی و همسر محترمشان خانم دکتر جیلانی پزشک هیئت، محمد رضا شیخ شعربافان، مهیار و ایمان شیخ شعربافان ،مهندس کرم‌رضایی ،علی حق شناس استاندار محبوب گلستان ،پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا جانفشانی نموده اند ،خلعتبری وکیل هئیت، جناب آقای دکتر کوکبی که یکی از خادمین به نام امام حسین می باشد و دکتر خشنود رئیس بیمارستان شهدای تجریش و همکاران محترم ایشان اهم از پرستاران و خدمات و پرسنل محترم خدمات و کلیه عزیزانی که در رابطه با خدمت رسانی به مردم عزیز مارا یاری کردند تشکر میکنم.
اینجانب به عنوان یک سرباز ولایت و جانباز این مرز و بوم که با حضور ۸۰ ماه در جبهه دست همه عزیزان را می بوسم و من خادم شما و سرباز ولایت و مردمم هستم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تحصیلات راه یافتگان به مجلس دوازدهم چیست؟! + نمودار

تحصیلات راه یافتگان به مجلس دوازدهم چیست؟! + نمودار  همای خبـر – نقل از فرهیختگان:نگاهی …