چاپ مطلب چاپ مطلب

درخواست استاندار گیلان برای تأمین اعتبار بهسازی کانال‌های کشاورزی از رئیس سازمان برنامه و بودجه

زارع امروز در دیدار با نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تامین اعتبار برای احیاء کانال‌های آب کشاورزی شد.

همای گیلان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ارسلان زارع  ، استاندار گیلان در دیدار با  نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، درخواست کرد اعتبار لازم برای ساخت، بازسازی، بهسازی و احیاء کانال‌های خاکی با پوشش بتنی، سردهنه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ برای افزایش آب‌رسانی به زمین‌های شالیکاری و مقابله با کم آبی در استان تامین شود.

او افزود: با توجه به کاهش قابل ملاحظه بارش‌ها در سال گذشته، کم آبی و خشکسالی در استان قابل پیش بینی بود.

استاندار گیلان  همچنین به طرح‌های ایجاد تأسیسات فاضلاب رشت و بندرانزلی و تأثیر آن‌ها در رفع آلودگی نهر‌ها و آب‌های سطحی این شهر‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و اثرگذاری آن بر جلوگیری از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت و تالاب بین المللی انزلی، به افزایش اعتبارات تخصیصی برای اجرای این طرح‌ها نیاز داریم.

زارع  همچنین در دیدار با نوبخت، آغاز عملیات اجرایی طرح ساخت کتابخانه مرکزی رشت از ۱۵ سال قبل را یادآوری کرد و با اشاره به حمایت‌های دولت برای تکمیل این طرح که از مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان است، تخصیص اعتبار برای تهیه و نصب تجهیزات داخلی این کتابخانه را خواستار شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …